fredag 22 januari 2010

Helg

Hej alla glada!!!

Ja för de är nog dom flesta idag när det är fredag!!!!! Är ju såå underbart med fredagar, hela helgen framför sig.............................................eller inte, här känns det ju så där kul då. Jag jobbar hela helgen och då känns fredag inte så kul =(
Men.... jag vet att bara klockan är 14 och jag är på jobbet så går det väldigt bra och framförallt så går helgen väldigt fort.

Så vips så är det snart måndag och jag är ledig=)

Imorgon var det en vecka sedan jag började med bloggen och jag måste säga att jag tycker det är jätte kul.
Ni som har kommenterat mina inlägg: Tack å tack för detta, både tips och goa kommentarer=) och jag känner mig välkommen till bloggvärlden!!!!!!!!!!

Sedan jag fick in besöksräknaren så har det varit inne 71 st på min sida...................har inte den minsta aning om det är många eller få?!!!!

Men ska säga er att för mig är det vääääldigt många och jag tycker det är as coolt "s"





Så nu blir det lite kärleksförklaring här..............................




Japp hjärtat säger det jag försöker säga till er.....







Så jag tackar så mycket för denna första vecka!!

Igår kväll var jag ju på Gbgs operan, det var väldigt trevligt. Det är inte såå ofta jag kommer ut på såna fina grejer" s"
Det är mäktigt att sitta där, så mycket folk som är inblandade i föreställningen, ljusnissar, orkestrar, skådespelare, sminköser, ja gud vet allt!!!!!
Så känner mig väldigt nöjd av kvällen =)


Jag har köpt mig en ny pläd/filt som är såååååååååååååååååå underbar!!!!!!




Jag köpte den på chilli 199:- finns i många olika färger. Jag valde den beige.
Den är så mjuk och skön, helt underbar!!

Så rekommenderar den verkligen för er som älskar att ha nåt på er i soffan på kvällarna=)

Nää nu måste jag få något gjort här hemma innan jobbet kallar......

Ha en fin fin helg nu alla!!!!

Kram Susanne

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Välkommen till bloggvärlden säger jag då!
Ja, det är ju inte så kul att jobba på helgen när det känns som om "alla andra" jobbar. Hoppas helgen går fort för dig, och långsamt för mig som är ledig då ;-D