fredag 5 februari 2010

Äntligen fredag!!!!!

Finns det något bättre en fredagar???? Det är ju bara så nice:) Jag jobbade bara till 14:30 idag, så snabbt hem och lade emellan en smörgåstårta...mums. Jag fick sån lust att göra det när jag var på jobbet, gotte tarmen skrek;)
Jag tänkte vi skulle smaska på den i morgon när det är melodifestivalen.

Jag kan nu informera alla som följt min blogg dom sista inläggen att jag Susanne har ÄNTLIGEN fått tag på en snöskyffel:))))))) Sååå nu kan det snöa mer om det vill*S*


Nu ska jag visa mina senaste loppisfynd:)





En gammal våg, har velat ha en sådan lääänge och nu blev det äntligen:)




Lite rostig och sliten men sååå charmig.....

Sen hittade jag en ljusstake för 5 kr som var så söt tyckte jag med sitt hjärta.



Ha nu en skön kväll mina vänner. Det ska jag ha med mycket tända ljus och tända brasan.

Kramar från Susanne

4 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hej vännen!
Jag visst är det härligt att det är fredag, bästa dagen på veckan tycker jag, för sedan har man två lediga dagar att se framemot.
Vilken härlig våg du hittade, kul att du fann något som du har letat efter ett tag. Ljusstaken var också fin och så skymtar jag ett jätte vackert kök i bakgrunden, vill se mer av det.
Va bra att det blev en snöskyffel då kanske det inte blir någon mer snö.....man kan ju alltid hoppas.
här har det varit en strålande vinterdag med några grader kallt mitt på dagen och sol.
Nu skall jag slänga mig i TV soffan och njuta ledig fredag.
Kram på dig!

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en Trevlig o skön helg! Vad fin ljusstaken var och ett otroligt bra fyndpris! Fredagskramar Therese

Stina sa...

Jaa, jag var lite otydlig i min tävling. Om du vill svara igen så får du. Jag menade vad JAG hade valt. Stina alltså.
Man är ju ett litet päron alltså.;-)
Kram Stina

Vita drömmar och choklad sa...

Hej!
Fin våg du fyndat!

Ang. bloggen: Det kan vara svårt att se den som den ser ut om du har tex har firefox som web-läsare. Du kan pröva gå in via explorer bara för att kika utan att göra explorer till din huvudweb-läsare.
Hoppas du får en fin helg!
Kram Milla