måndag 15 februari 2010

God kväll!!

Nu har jag jobbat färdigt helgen och hade även idag att jobba med. Nu är jag super duper trött!!! Gubben min har varit sjuk i två dagar, någon slags yrsel....skumt. Ni vet gubbar som är sjuka...hmmm......*S*
Skämt och sido, jag vet att det är vidrigt att vara yr, så det är lite men bara lite *S* synd om honom.

Här kommer lite mer kök idag.....


Denna fläkt kåpa är fuskbyggd av gubben min:) Alltså målad med färg så det ser ut som den är murad, och det är många som har trott att den varit äkta :)

Snälla ni om ni har tips om hur jag ska få till mitt kök så kom med dom!!!!!!!! Jag älskar ju lantkök, men får inte till det:( Tycker ni jag ska ge mig in på att måla luckorna?, göra något annat med bänkskivorna eller vad?????? Snälla hjälp mig!!
Vad skulle ni gjort?






Nu ska jag krypa ner i soffan och bara vara.
Ni får ha en skön kväll och tack för era söta kommentarer.

Kram Susanne

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har samma bekymmer jag, så det är dåligt med tips från mig, yngsta dottern har åttagit sig att måla, jag skall tapetsera sen behöver jag någon som sätter kakel åt mig, vill oxå ha det lite lantligt. Det var köket det sen har jag 2-3 rum till som skall tapetseras. vilka fina tändsticksaskar ni gjort, vackert att ha på bordet. Det där med sjuka gubbar är ett kapitel för sig har aldrig träffat någon som när han är sjuk inte är på gränsen att man måste tillkalla ambulans, för hugaligen så sjuka de blir:-))
Kram Susanne

Ett Vitare Hem sa...

Ja köket är underbart men jag hade nog valt att spraya luckorna ;o)och kanske ta bort överskåpen där över diskbänken och ha öppna hyllor....
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tycker att det redan ser ut som ett lantkök! Men om du menar ett lantkök i vit stil, så är det nog målning som gäller i så fall.
Men du kommer nog på snart hur du vill ha det.
Spipkåpan var jättefin!
Kram
Marie

Stina sa...

Jag tycker att det ser väldans fint ut. Men jag vet vad du menar. jag tycker inte att du behöver måla. Sätt en vikgardin i lilla fönstret och ha endast två större vita saker där. Kanske en blomma med en vit kruka och en radio eller något.;-) Sedan kan du ha vitt draperat tyg innanför glasdörrarna.
Jag själv gillar också att sätta saker jag har på bänken lite i "grupp". Bara förslag från en hjärtsjuk knäppskalle.:-) Kramis

Stina sa...

Joo...och så vita knoppar på alla luckor. Superfint om du har det till draperat tyg innanför glasdörrarna.;-) Puss

Stina sa...

Jo, det är samma sak kan man säga. Man drar upp den så att det blir veck.:-) Kramis

Stina sa...

Nä, lilla gumman. Du är inte alls dryg. Fråga vad du vill.
Jaa, jag tror faktiskt att du blir jättenöjd.;-) Kram Stina