tisdag 6 april 2010

Det glittrar.....

Hejsan!!

Allt bra med er, nu när vardagen har dragit igång igen?!
Här är allt okej och jag har jobbat idag. Barnen har påsklov så då får man ett och annat sms. I ett stod det: Du har fått ett paket med posten:)
Så skoj!! Jag älskar paket, nu visste jag vad det var i men så kul ändå!


Det var då detta som jag fyndat på tradera:) Ett Thomas Sabo halsband.

Idag har det varit en gubbe i vår trädgård som har sågat ner ett träd. Då kom nästa sms, där stod det: Mamma jag har kommit på en bra ide, du kan ta en stubbe och måla den vit! *S* Jag tror mina barn har blivit skadade av vita febern nu med:)

Nu kom vi precis hem efter att vi har varit på tippen och slängt en massa skräp. Så klart hittade jag lite som fick följa med hem, så även mina söner *S*
Familjen dårpippi det är vi det!!!!

Nu ska jag in och kika hos er alla, såg det var måååååånga som gjort inlägg:)

Kram Susanne

1 kommentar:

STENLYCKA sa...

Vad härligt för dig att det går bra med att sluta röka. Duktig är du!!!! och vad härligt att du känner dig glad.
Vilka härliga barn du har som skickar så uppmuntrande sms.
Vi sågade också ner ett träd igår men jag gömde en bit av stammen och där placerade jag ett fågelbord.
Ha det så gott!
Kram