måndag 19 april 2010

En lyckodag....


Hejsan alla söta!!!

Vilken dag jag har haft idag!!! Jag känner mig sååå glad och lycklig:) Först började dagen med att jag vaknade med huvudvärk...blääää.....men brukar vara så när jag är ledig:( Fram med Ipren så försvann det.
Sen kom min goda vän Barbro på besök,( det är hon och jag som kämpar med att inte röka.) Vad tror ni hon hade med sig?? En underbar bukett med tulpaner!! Snacka om att man blir glad. Tack snälla Du men du behöver dom lika mycket själv. ( tänker på rökningen) Vi gick en skön långpromenad och såg fullt med både vitsippor och blåsippor.


Sen har jag varit ute och krattat i trädgården, så skönt väder:)
Annars har jag mest gått och flyttat runt grejer*S*
Min gubbe är en sån där gubbe som inte märker när man byter gardiner eller ändrar lite. Men någonting har hänt idag*S* Jag har flyttat en hel del grejer idag och det första han säger när han ser mig är:
- Det märks att du har varit ledig idag!
- jaså sa jag, hur då menar du?
-Du har ju ändrat en massa.

Herre min skapare, han märkte det och dessutom på flera ställen*S* Jag kan då säga att det var inte speciellt stora förändringar, utan som vanligt, pill lite här och där;) Något har hänt..........


Sen så har JAG vunnit!!!!!! Tusen tack Anneli!

Tävlingen hos Anneli med mysiga bloggen husmys. Tjohoo såå glad jag blev! Min första vinst sen jag började blogga!! Jag väntar med spänning tills den dimper ner i brevlådan:)

Så idag har det verkligen varit en helt underbar dag!!! Hoppas ni har haft det bra med:)

Kram Susanne

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron!!!!WOW vad du är duktig som kämpar påmed rökningen.Kanon.Vad gulligt av din vän att få blommor.Alltid lika skoj.Vad skoj att din man börjar se vad du gör inte illa !!!!hihi Hoppas att du får en härlig dag i det fina vädret.Kramar Rita ♥

STENLYCKA sa...

Godmorgon Susanne!
Vilken lyckodag för dig. Vackra tulpaner en gubbe som har fått synen tillbaka och en vinst.
Du är värd allt det där eftersom du är så himla duktig och klarar av rökningen så bra.
Stor Grattiskram och hoppas den här dagen också blir en lyckodag!