torsdag 1 april 2010

Glad påsk!


Hejsan alla snälla!!

Först vill jag tacka er för era heja rop mot mitt rökstopp:) Kan då säga att det har gott helt okej idag. Stundtals var det och är, riktigt jobbigt men i det stora hela har det gått bra:) Jag är lite oroad för att det kommer bli värre och värre, DÅ kan det bli tufft.........
Men men vad är inte jobbigt här i världen??!!
Jag har köpt 5 liter vit färg*S* ska ta till den om jag blir rastlös hehe.

Nu till påsken! Har ni farit iväg till blåkulla ännu då? Jag skippar det;) Jag ska jobba imorgon så skyller på det:)
Annars är jag ledig och vi ska väl träffa svärfar, mina föräldrar och äta lite påskmat. Nu hoppas jag ni får en skön påsk med god mat och skönt väder:)

Kram Susanne






4 kommentarer:

Anonym sa...

Så vacker påskbricka,ha nu en härlig påsk.

Lavendeldockan sa...

Underbart vacker bricka du dekorerat.
Glad Påsk
kram erica

Lauras gård sa...

Du är duktig som tar tag i rökandet. Men det kommer säkert gå bra. Skönt att ni är två som kan peppa varandra. Ha en jätte skön påsk även om du jobbar... Kram Stina

Anonym sa...

En riktigt GLAD PÅSK önskar jag dig och de din.

Kram Susanne (manitou)