lördag 24 april 2010


God kväll!!!

Vilken solig och härlig dag det är idag:) Dottern min har spelat fotbolls cup och kom 3, det var skoj!!
Jag har gått en långpromenad, tvättat kläder och städat idag. Det är konstigt att man hinner aldrig så mycket som man tror att man ska göra....Grrrr....det retar mig!

Middagen idag bestod av grillad fläskinnanlårfile, klyftpotatis och sallad, gott vin till det. Herre min skapare vad gott det är med grillat:)))))

Igår var jag ju i Ullared och jag lovade ju att visa lite av det jag köpte. Mest blev det ju kläder och andra bra saker, men lite kul grejer slank ju ner med:)



Nya arbetshandskar, betong ros, liten söt låda som jag ska ha sekatör m.m i.

En burk att ha diskmedel tabletterna i! Två krukor i zink med vita blommor på.

Köpte 2 lampkjolar med fint monogram på.


Ett spegel fönster.

Det var det hela, fick hålla lite i pengarna tyvärr, annars hade det kommit betydligt mer i vagnen*S*

Nu får ni ha en riktigt skön kväll!
Kram Susanne


1 kommentar:

Vit som snö sa...

Wow, vad mycket fint du fick med dej hem! Alltihopa var fina saker!
Näe, visst är det så att tiden går för snabbt, man hinner bara hälften av vad man tänkt sej...
Ha en fin dag!
Kram Cilla