söndag 4 april 2010


Hejsan igen!

Efter mitt vimsande hela dagen så är ett projekt färdigt i alla fall:) Väggen är färdig målad!! Så skönt! Tog även och målade dörrkarmen som leder in till vardagsrummet. Fast då fick jag använda en annan färg som tar 6-8 timmar för att torka. Blev kanon bra men, jag tyckte jag hade stängt av bra men det räckte tydligen inte:(
Min vovve hade gått förbi och vips så var det tusen hund hår.....suck.... hoppas det blir bra ändå!
Jag är nöjd med väggen i alla fall, vad tycker ni?

Före:

Efter:



Kramiz Susanne

3 kommentarer:

Anonym sa...

så vårfint det blev.

. sa...

Oj, som det såg ut innan! Inte fult, men så MÖRKT!! Här hemma håller vi också på att utrota svart. Inte allt, men faktiskt det mesta. Ja, som du förstår, så tycker jag att det blev superfint hos dig!

ha det gott, kram Camilla

Lauras gård sa...

Det måste blivit en enorm skillnad på rummet. Så mycket ljusare än tidigare. Tänk vad lite färg kan göra... Rackarns hund som inte kunde se att det var nymålat... Det är inte lätt att renovera med djur och barn i huset... Kram Stina