fredag 14 maj 2010

Gosiga barn, kan man inte få nog av......


God kväll!!!

Äntligen fredag och en skön helg framför sig:)
Vädret är strålande sol och varmt idag, så underbart! Det blev till att greja lite i trädgården:)
Först var jag och min dotter tvungna att pyssla lite. Jag köpte några askar på loppis för ett tag sedan, då såg de ut så här:

Nu ser dom ut så här, en gjorde jag och 2 gjorde min dotter :)




Vi blev nöjda:)
Sen gick vi ut och jag rensade hallonlandet och två av barnen gick och hämtade sten. Stooooora stenar, jag fattar inte att dom orkade, dom var verkligen skiit tunga*S* Nu har jag lagt dom runt en rabatt och det blev super duper fint:) Tur att jag fick hjälp med dom!

Igår så fick dottern och hennes bästa kompis ett städ ryck. Dom skickade ner mig och gubben ner i källaren och vi fick inte komma upp förrän dom sa till. Överraskning på gång :) Sen dammsögs det hej vilt och tvättades golv. Efter en lång stund fick vi komma upp. Då var det tända ljus lite var stans och alldeles rent :) Sånt är MER en underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilka tjejer!!

Ja idag och igår har barnen verkligen visat sitt rätta jag, varit vänner, varit hjälpsamma, och super goa. En mycket nöjd och glad mamma sitter här*S*
Sen vet ju jag att barn kivas ofta och att det är helt normalt, men det är så trist.
Nää nu är det slut tjötat för min del*S*

Kram Susanne



3 kommentarer:

. sa...

Ojojoj, så vackra askar! Såg såna på en loppis, men kunde inte se framför mig hur de skulle kunna fixas till. Så duktiga ni varit, hälsa dottern det!

Vi har också hållit på i trädgården idag, hela famikljen faktiskt. Trodde det skulle regna, men vi fick sol, så gott! Röjde två förråd, gav bort ett helt billass, samt ett billass till tippen. Nu kan man ta sig fram!

Kram Camilla

Cilla sa...

Ååå vilka underbara barn du har!! Härligt när alla kan hjälpas åt och man då får mer mystid ihop ;0)

Sååå ljuvliga era burkar blev!!
KANON FINA!!!

En underbar Lördag till er!!

Kramen Cilla

Fröken Fräken sa...

Kan man hyra in dina barn till att städa hos mig med? ;-D Här har man haft fullt upp med att också njuta av sommarvärmen och att måla så här ser så stökigt ut nu...