torsdag 27 maj 2010


Halloj!

Jag måste säga att jag känner att det kanske kommer bli lite färre inlägg från mig. Den största tiden går åt att vara i trädgården. Det jag försöker säga är att det händer inte mycket med pyssel och inredning just nu.
Vad ska jag då visa? Blommor och blommor tröttar väl ut er?
Idag blir det inte en ända blomma i alla fall*S*

Det blir bilder från min pyssel hörna som jag ändrat lite på. Jag har andra funderingar om den hörnan, kanske flyttar upp den istället, behöver mer utrymme.

Sen är det min docksäng som jag visar igen, som sagt brist på kreativitet



Älskar denna grisen:)))))
En sak som ni kanske inte vet om mig är att jag älskar grisar*S* Fast det måste vara söta grisar, har en hel del här hemma, men intresset har avtagit som väl är*S*

Ha en skön kväll och så får vi hålla tummarna för Anna Bergendahl ikväll!!!

Kram Susanne



4 kommentarer:

. sa...

Jaha, fler än jag som känner sig lite avslagna bloggmässigt. Kanske är årstiden?

Supergulligt med alla gosedjuren i docksängen sådär. Jag blev så glad! De ser ju så snälla och glada ut, hihi!

Ha det gott!/Camilla

Fröken Fräken sa...

Just den här tiden på året är man ju helt fascinerad av alla blommor och växtlighet, och man kan helt enkelt inte se sig mätt på blommor! Härlig pysselhörna som du har!

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Här är inspirationen på topp! ;) Får så mycket energi av solen. Värre är det på vintern som är min sämsta årstid!

Söta gossedjur. Jag gillar oxå av någon barnslig anledning mjukisar :)

Ha en trevlig helg!
Kram Milla

Vit som snö sa...

Det är nog lika för oss alla, om inlägg ska göras under sommaren blir det mest trädgård och sånt. Jag tröttnar inte alls på sånt, det är LIVET enligt mej! Idag har jag stått i smutsiga jeans, stövlar med spade i högsta hugg och himmel vad lycklig jag är!!!! Så mej får du gääärna visa blommor:)
Men dagens inlägg är ju såå sött! Wow, vilket gäng av lurviga gosisar! O vilken söt pysselhörna du har!
Må gott bland blommorna! Kram Cilla