måndag 14 juni 2010

Betong collage

Halloj!

Snart ska jag iväg till jobbet igen, kvällsskift idag. Sommaren känns som den försvann igen, kallt är det och regnigt:(
Får väl tro den kommer tillbaka snart igen!

Ikväll kommer gubben hem igen då får jag rapport om hur konserterna var med KISS. Inte för han egentligen bryr sig sååå mycket för det viktigaste var nog för honom att få se dom. Är man helt såld för något så är man!

Idag visar jag alla mina bidrag i Panduro tävlingen, sen blir det inte mer om betong på ett tag;)

Nr 1 Prinsessbakelser

Nr 2 Hängare

Nr 3 Servetthållare

Nr 4 Ljusstake

Nr 5 Hjärtan på krans

Nr 6 Blompinnar
Nr 7 Fika låda
Nr 8 Prydnads Ägg

Vill ni se mer om varje bidrag och hur jag gjorde, gå in på etiketten betong pyssel. Har även lagt ut en film på youtube hur jag gick till väga.

Jag fick ihop en hel del av den betongen jag fick från Panduro :) Fast hade turen att inte behöva göra om något.
Jag tycker absolut att ni som inte har testat att göra något i betong ska prova det!!! Det är super kul, och man får så mycket ideer som pluppar upp efter hand.

Alla bidrag som jag har gjort, kan ALLA klara av att göra, stora som små! Enkla och roliga, det var så jag tänkte när jag började med det. Jag tycker att det är så det ska vara så man"vågar" testa något nytt.

Nu har jag lite att fixa med innan jobbet kallar! Ha en bra måndag och sköt om er!

Kram Susanne

4 kommentarer:

Cilla sa...

Det var ett tag sedan & jag hoppas allt är bra med dig rara!!
Oj så mycke vackert du gjort!!!
Jag tycker du är en given vinnare ;0)
Ha det bäst!!

Kramen Cilla

Viola sa...

Vilka härliga bidrag, tack för din rara hälsning, kram VIOLA

Lilla Lycksta sa...

Jättefina bidrag. Jag håller tummarna hårt nu.
Hoppas du haft en bra måndag på jobbet.
Kram Camilla

hemma hos lilla mej sa...

Jättefina bidrag.Hoppas att du vinner.Önskar dej en skön kväll Kramar Rita ♥