lördag 26 juni 2010

Dödsångest.......


Halloj!!

Hoppas midsommarafton blev lyckad för er!! Min tur till liseberg blev super bra! Vädret var strålande och alla barnen på toppen humör:)
Jag älskar fart och fläkt ( tänker på bilkörning) men när det gäller att åka något på liseberg är det väl sådär. Jag åker gärna lisbergsbanan, den är nice:)
Barnen tyckte absolut att jag skulle åka Balder, hmmm, ja ja den verkar väl kanske inte så farlig.........
Jag säger bara, FY FAN............jag trodde jag skulle dö flera gånger om........och det värsta var att mina små änglar lurade mig...Grrrr *S*. Dom sa att den är bara liiiite läskigare en lisebergsbanan. LITE???? Den var MYCKET läskigare!!!!!
En sak är säker i alla fall, jag kommer inte sitta på ålderdomshemmet med ånger att jag inte gjorde det*S*



Dagen här har varit varm och solig, fattar bara inte varför det alltid ska blåsa som tusan. Tvätten torkade väldigt fort, alltid nåt:)
Ha en skön lördags kväll!
Kram Susanne

2 kommentarer:

Lauras gård sa...

Vilka ungar! Lura sin mamma så! Jag har svårt för karuseller. Det gick bra då jag var liten, men nu åker jag helst bara med 3-åringen. Aldeles lagom karuseller för henne och mig *ler*. I morgon ska vi i väg och åka på ett lite mindre ställe än Liseberg. Kram Stina

Lilla Lycksta sa...

Vilka små elakingar :) att luras. Hoppas att du har en god fortsättning på helgen. Vilken fin rabatt du har. Vad är det för blommor? Ha det gott!
Kram Camilla