söndag 20 juni 2010


God kväll!

Äntligen har man jobbat färdigt helgen! Jag fick inte se så mycket av bröllopet igår, så jag kollade på svt.se.
Jag måste säga att jag blev riktigt rörd, Daniels tal till Viktoria var ju hur bra och gulligt som helst! Hoppas att dom får leva lyckliga i alla sina dagar, för dom verkar då verkligen kära:)
Jag blir allt lite avis på känslan man har på bröllopsdagen. Vill liksom få uppleva den igen, men ja jag vet jag har haft min dag och ska vara nöjd med det;) Känns som det var såå längesen bara, och det var ett bra tag sedan........

Jag har en porslinsblomma som blommar för fullt nu, dom doftar sååå gott nu på kvällskvisten.



Nu ska jag häva mig i soffan, för jag är såå trött!

Kram Susanne

3 kommentarer:

Joyforhome sa...

riktigt fina dem blommorna och gott luktar dem också :)
ha en mysig kväll i soffan

Kram Malin

Huset vid ån sa...

Vad skönt för dig att du jobbat klart, då får du njuta av ledigheten o hoppas att det blir fint väder! Vilken vacker porslinsblomma du har, dom doftar ljuvligt.....Önskar dig en fin midsommarvecka! Kram Therese

Anneli sa...

Hejsan.

Hoppas du njutit av din ledighet.
Fint väder har vi haft här i Alingsås i alla fall.

Vilken blomma!
Så vacker.

Ha det gott så hörs vi,
Kram Anneli.