tisdag 22 juni 2010


Hejsan!!

Först vill jag tacka ER som tittar in här och speciellt ER som skriver en kommentar! Jag blir så glad av att läsa era rader :)

Sen var det ju Panduro tävlingen som jag var med i. Jag glömde skriva det igår, tyvärr blev det ingen vinst :( Inte för jag trodde det men hoppades och ville det så gärna! Så många bra bidrag och idéer, så det kan inte varit lätt att utse någon;) Chez Larsson blev den lyckliga vinnaren, om ni vill se hennes bidrag så titta HÄR
Det var väldigt roligt att pyssla i betong, så testa det om ni är sugna!


Mitt nya lilla hus blev jag så förtjust i, hittade det på ÖB för 99 kr, det tycker jag var ett bra pris. Fanns bara detta kvar, så det var nog meningen att jag skulle ha det;)

Ha nu det bäst där ute!

Kram Susanne

4 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så synd att du inte vann, men som sagt det var väldigt många med. Håller med dig om att det är kul att pyssla i betong.
Kram Ullis

Camilla Holmberg sa...

Hej Susanne!
Jag är super imponerad av din fina blogg och underbara bilder
Man blir verkligen inspirerad!!!
Kram Camilla H

Anneli sa...

Men så gulligt hus.....
Var säkert meningen att just du skulle ha det.
Hi..hi...

Tråkigt att du inte vann ..man blir lite besviken när man så gärna vill vinna.
Bättre lycka nästa gång som det heter.

Ha en fin dag,
Kram Anneli.

Anonym sa...

Gulligt hus,ha nu en skön midsommar fall det inte blir att man skriver mera.
Ska försöka hinna med ett litet inlägg varje dag.