tisdag 1 juni 2010


Tjabba!!

Hur har ni det där ute i blogglandia??? Här är det bara toppen:)
Nu är det sommar, tjohoo!!!!!
1 juni, det är ju bara så underbart, tänk om man kunde stanna tiden nu och bara njuta. I dag har jag även varit rökfri i 2 månader, GRATTIS till mig *S*
Jag gick och köpte mig ett par nya sandaler, tyckte jag kunde få det som present från mig själv;)
Svarta med lite nitar på ( gammal hårdrocks brud som jag är, fast har varit syntare med ;)
Så nu är jag en tuff brud i lyxförpackning utan cigg, det ni, kan ni förstå så läckert *S*


Dagen i ära så bjuder jag på lite blommor från trädgården. Blommor till er som är så söta och kommenterar och ni andra med som kikar in:)))






Ha nu en skön kväll!!
Kram


Susanne

4 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilka underbara blommor du har i din trädgård!
Grattis till dina två månader!
Visst måste man unna sig! Har dock varit lite väl generös mot mig själv och hemmet sista veckorna... hmn... Så kan det gå! *ler*

Hoppas att du har en riktigt go tisdagskväll!
Kram Mimmi

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till 2månader.Det tycker jag du gjorde rätt i som köpte dej fina sandaler som belöning.Vad fina blommor du visar.Önskar dej en fin kväll Kram Rita ♥

Fröken Fräken sa...

Ja, bara någon talar om för vädergudarna att det ska vara sommarväder nu så... Grattis till rökfriheten! Bra gjort!

Hannis sa...

Grattis till din rökfrihet!
Vad duktig du är!

En till fd hårdrocksbrutta=))
Tänk, jag går i gång på nitar fortfarande*skrattar*

Fina, fina blomsterbilder.
Härligt nu, man vill bara att den här tiden ska vara länge.

Kram Hannis