tisdag 17 augusti 2010


Hej!

Allt bra med er? Här är det bara bra och jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt att vara tillbaka på jobbet igen:)

Jag och min sons flickvän har sjungit singstar ikväll så jag är både hes och torr i munnen, men herregud vad det är roligt!!
Sen att det låter hemskt spelar väl ingen roll?!*S*

Nu ska jag visa min spegel dörr som jag köpte på loppis i sommar. Jag och min dotter var på den loppisen och vi kånkade och bar. Är lite besvärligt med så stora grejer, fälla sätena i bilen och sen fick vi dra fram våra säten så långt det gick. Där satt vi med näsorna mot framrutan, men glada för fyndet var vi och kul hade vi :)





Kramen till er Susanne







5 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Jätte Jätte fin dörr Susanne!!
Me like...you know ;)

Många kramar på dig vännen

Rosor och Pioner sa...

Jättefin dörr och även kransen.
Kram

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken underbar dörr har ju haft lyckan att få två i sommar ;o)
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

Norregård sa...

Så fin dörr, vilket fynd!!

Kram Malin

Lauras gård sa...

Det är fint med gamla dörrar! Jag kan se synen framför mig hur ni sitter i hopklämda i bilen och med dörren i baksätet. Men vad gör man väl inte för fina fynd;) Kram Stina