måndag 16 augusti 2010


Hejsan!

Det gick bra på jobbet så här första dagen! Mycket att göra och lite snurrigt men men. Gubben min har semester även denna veckan, så middagen stod på bordet, så lite mjukstart blev det :)

Tack snälla för era gulliga kommentarer, man blir så glad av att läsa dom;)

Idag blir det en titt in i min dotters rum, 12 år och vet hur hon vill ha det:) Det ska vara svart, mycket svart men jag fick henne till att bara ta en vägg;) det blir ju såå mörkt annars! Råd och tips är ju bra, och hon blev nöjd:)
Känns det igen med svarta rum hos ungdomarna ?
Men jag tycker dom ska få vara med och bestämma, det är ju dom som ska trivas där och jag tror att de viktigt för deras självkänsla :)

Så välkommen in:

E och sin bästis på halloween bus, utklädda till häxor :)

Sen gör E som så att hon plockar alltid en sten från den plats hon har varit, skriver på ena sidan var den är tagen.
Så här ligger en liten samling........

Sen var det det här med smink och goda dofter......Hmmm ja är detta början så undrar jag hur detta ska sluta *S*


Viktiga saker för en 12 åring ;)

Gott om garderober har hon, som tur är, för det börjar också fyllas på ordentligt...

Japp det var hennes rum, tack för ni tittade in:)

Efter jobbet åkte hela familjen och bowlade. Det är ju så kul:) men herregud jag har då blivit klen..hahaha.... jag har ont i halva kroppen. Nä, nu är det tur att hösten kommer och jag får börja träna på min gympa, här behövs byggas upp muskler överallt!!

Ha en skön kväll!

Kram Susanne

5 kommentarer:

Lilla hjärtat sa...

Det ser jättefint ut i dotterns rum! Vi håller på att fixa lite i min tjejs rum också. Hon vill ha vitt, svart och ljurosa. Jag försöker få in lite shabby chic men hon vill inte ha för mycket!
Håller med om att det är viktigt att de får vara med och bestämma.
Kram A-K

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att se bilder från din dotters rum, fint hon har det. Ja man kan ju undra vad de får det där svarta ifrån? Här blev det i alla fall inget svart på väggarna.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Hannis sa...

Jag förstår det där med det svarta=))
Mitt tonårsrum(även om det känns som en evighet sen)var svart och lila.
Med kiss-planscher på väggen!
Till min mammas vilda förtvivlan*fnissar*

Hon har ett snyggt rum!
Kan tänka mig att hon trivs.

Kram Hannis

Malin sa...

Hej!

Det blev jätte fint!
Gillar fond väggen med det svarta, det vill min stora pojke också. Fast det får nog bli lister oc foder som blir mörkt och resten ljust, han har nämligen flyttat ner till gille stugan. Först ville han ha kvar det furufärgade planken till min förtvivlan, men nu när små brorsorna får målat om på sina nya rum vill han också. Kul att hon samlar på stenar, det gör vi i vår familj med, många blir det. Tack för att vi fick kika in =)

Kram och ha en fortsatt trevlig vecka.
Kram Malin

Han som vet allt. sa...

Jag har ganska mycket svart hemma ungdom som jag är :)