fredag 15 oktober 2010

50 år



God kväll!

Jag kom precis hem efter att nästan kidnappat mina föräldrar till en restaurang. De firar 50 årig bröllopsdag idag och då överraskade jag och mina bröder dom med en middag på restaurang. Mycket trevligt :) För femtio år sedan så var det kanske inte så lätt att få tag på liljekonvaljer att ha i brudbuketten denna årstiden. Min mamma hade gärna velat haft det annars. Numera kanske dom klarar av att odla fram det, vad vet jag:)
Så hon fick välja andra blommor istället, tror det var röda rosor och några vita blommor......

Så dessa bilder på liljekonvaljer är särskilt till mamma just idag:) Så ett stort grattis mina kära föräldrar på eran stora dag!

Till er alla goa bloggare och ni andra som tittar in, vill jag önska en riktigt skön helg!!!

Kram Susanne

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mysigt!!!!Det är inte vanligt idag att man är gifta i 50 år.Jag blir rörd av vad du skriver.Tycker att det är underbart vackert och fint när 2 människor varit gifta så länge.UNDERBART!!!!!!Ha en fortsatt mysig kväll rara du Kram Rita ♥

Rosor och Pioner sa...

Önskar dig en riktigt skön helg och ett stort och varmt grattis till dina föräldrar.
och en stor kram till dig vännen.
Kramen

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Grattis till dina föräldrar,det är många år som gift.

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mysigt, grattis till dina föräldrar!
Ha en underbar helg!
Kramis/LenaS

STENLYCKA sa...

Godmorgon!
Tänk att få fira guldbröllop tillsammans så härligt! Skicka en Grattis hälsning till dem och jag önska att de får uppleva många flera bröllopsdagar tillsammans.
Önskar att din helg blir riktigt skön!
Kram Raina

Lantligt i stan sa...

Vilka vackra liljekonvaljer! Grattis till dina föräldrar! Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram Anki

Ullis/Leva på landet sa...

Så vackra blommor. Hoppas att mina föräldrar också får minst 50 år som gifta, är nu uppe i 45.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis