onsdag 6 oktober 2010



Hej!!

Nu är jag här igen och har överlevt alla älglopps bett :) Ni suckar väl av lättnad? Haha

Idag är det onsdag och inte vilken onsdag som helst utan 6 oktober. OCH det betyder..............gubben fyller


Bild lånad från nätet

Ja herregud vilken gammal gubbe ;) Fast det har jag tyckt i alla dessa år, då han är 5 år äldre en mig. Ett stort grattis till dig!!!!!
Så efter jobbet blev det lite firande med god mat och tårta...mums
Tyvärr blev det inget sjunget i morse då han jobbar tidigt skift= han går upp kl:4. Fast han kanske är glad för det;) ingen skön sång direkt sådär på morgonen!

Buggen igår var bara så rolig, MEN jag var nog den som var svettigast av alla. Det rann svett om mig, totalt dö vidrig var jag. Stackars, stackars karlar som fick ta i mig hahaha

Ha nu en skön kväll!!

Kram Susanne

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Jaha då får du hälsa gubbeb och gratta.Vad gott med lite finare mat och smarrig tårta.Vad skoj att du gillar din buggkursär ju bara så skoj.Det ända som är både roligt och himla massa motion.Ha en skön kväll goa du Kram Rita ♥

Det vita dårhuset sa...

Hej FiaLotta :)
Grattis till gubben då!
Och jag blir så avis på dig som får bugga!!!!! jag och mannen gick en buggkurs för 5 år sedan och nu är suget stort igen. Men det finns inget i vårat område just nu......
Men ack den som ger sig ;)

Ha det gott svett fia *fniss*
Kramen

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till gubben och fem år äldre är väl inte så mycket här är det elva år emellan ;o)
Ha en fin kväll!
Kramis/LenaS

Rosor och Pioner sa...

Ett stort GRATTIS till gubben.
Kram

Vita små hjärtan sa...

Kul med kalas!!!!
Men du vännen...lite svett dör de väl inte av :)
Ha en fin kväll.
Kram Agnetha