onsdag 20 oktober 2010


Hej!

Tack för era kommentarer, men ni verkar ha lite samma problem som jag, att inte veta vad man ska ta till riktigt.

Jag har nu tittat på uppdrag granskning och blir så in i h*****e förbannad!!!!!! Nu bor jag i denna kommun och jag kan lätt säga att jag skäms över att göra det:( Jag tycker att dessa tjänstemän som sitter och beslutar om såna här otroligt viktiga saker är totalt "okompetenta" och saknar empati helt!! Hur tror dom att barnen ska må efter detta?? Jag är så ARG!!!!! GRRRR

Men nu glömmer vi det:)))
Hoppar över till något betydligt mer skoj, nämligen inredning:) När jag var iväg i lördags så hittade jag denna bok som jag länge velat ha men varit för snål för.




Jag har bara sett priset 249:- och 349:-, inte alls passande för min lilla plånbok. Men nu så fanns den för 149:- helt ok:)
Så nu slipper jag se dessa fula fjärrkontroller mer.

Hoppas ni får en skön kväll!

Kram Susanne

3 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Så snygg att ha "kontroller" i för finns det något fulare än dessa långsmala saker som ligger överallt och det måste ju vara en till varje apparat...
Kramen

Unknown sa...

Åh så skoj att du ska med, det kommer verkligen att bli en toppen resa! Känner det på mig! KRAM Petra

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Attans!
Har ju betalat mycket mer för mina "böcker"! *ler*
Hoppas att du har en go kväll!
Kramar Mimmi