söndag 17 oktober 2010


Hej!

Vad kul att ni också gillade dasslyktan:) Jag kan säga att barnen tyckte också att den var cool;) Jag hade tänkt visa nåt mer idag vad jag fick köpt men här har inte gått som jag velat riktigt, så det visar jag en annan dag.

Här har ätits gröt,sallad och promenerats och även syndats en del, men vad skönt det är att promenera i detta vackra höst väder:)
Jag vet att man inte ska ställa sig på vågen och kanske inte efter bara 4 dagar, men kunde inte låta bli ( ja typiskt mig) hmm.....blev super trött direkt, ett kg UPP, VA F*N!!!!!!!!!!! Känns ju sådär skoj, eller?


Hur är det med er, har ni tålamod att äta rätt länge innan det visar något på vågen, eller är ni otåliga som mig och vill se förändring direkt?

Ha en trevlig kväll!
Kram Susanne

8 kommentarer:

Stina sa...

Jag är nog otålig jag med.;-) Kram Stina

Nyanser av vitt sa...

Men så gör nog alla vännen. Vilken söt dasslykta.
Kramis

hemma hos lilla mej sa...

Ja så gör vi nog alla.Ha nu en fin måndag rara du Kram Rita ♥

Ett Vitare Hem sa...

Här är en till som är otålig, tyvärr....
Ha en fin dag!
Kramis/Lena

Rosor och Pioner sa...

Ja, vem är inte otålig men jag har slutat med tocke där, även om jag ofta tänker att jag borde nog ta något kilo. Har lite för svårt att avstå allt gott.
Ha en fin måndag

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Okej det är inte långt då willys handlar vi ofta på,bor inte långt där i från.
Var någonstans bodde du?

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Här är en till som kämpar med vikten, är precis lika otålig som du :)

Gick faktiskt ner 24 kg på 2 månader för några år sedan, men nu har jag gått upp dem alla igen *suck*

Min motionscykel som står i garaget hade jag att tacka för den snabba viktnedgången så snart måste den in igen! ;)

Kramar Linda

Anneli sa...

Hejsan.

Inte lätt det där med tålamodet.

Härlig bukett med blommor du visar.

Kämpa på vännen....

Ha det gott,
Kram Anneli.