fredag 26 november 2010

Ont det gjorde!!


Fredag!!!! Tjoho, mys och idol:))

Tack snälla för era kommentarer :))) Ni är bra goa;) Igår jobbade jag kväll så det har blivit dåligt med att titta in till er, får försöka hinna med det i morgon.......nyfiken på vad ni har hittat på!

Det sista besöket jag gjorde på jobbet igår så klanta jag till mig något fruktansvärt:(( Snäll som man är så skulle jag försöka skrapa ut lite snö som jag hade dragit med mig in i hallen.;) Då åker dörren igen och mitt finger va emellan :(
Så j***a ont det gjorde!!!!
Tårarna bara rann....och tror ni jag vågade titta på fingret? Nää jag var helt säker på att det var helt trasigt. Ner med näven i snön och upp, då vågade jag titta i snön om där var blod *S* Inte mer än en droppe :) Puh!! Då kollade jag:)



Blev inte såå blått och nageln klarar sig nog:) Ett tips från mig till dig: Håll borta fingrarna från dörrarna;)
Kan då berätta att detta finger har jag skurit mig på= 7 stygn=halva fingret har ingen känsel, klämt en gång innan också i en ytterdörr= nageln ramlade av. Det brukar ju vara tredje gången gillt, så nu hoppas jag det fingret får vara ifred;)

Jag och barnen pysslade en kväll. Alla var på strålande humör och det var så skoj att tonåringarna ville vara med.
Tomtar skulle göras, här är två alster:


Nu hoppas jag ni får en riktig MYS kväll!!!

Kram Susanne



6 kommentarer:

Lauras gård sa...

Aj, aj, aj! JAg förstår att det måste gjort fruktansvärt ont! Nu har väl det fingret varit med om tillräckligt? Här om året hamnade vår mellantjejs finger i dörren. Dörren stängdes helt och fingret gick av. Men duktiga läkare lappade i hop och det syns inget i dag. Läskigt är det i alla fall med dörrar och fingrar.

Vilka jätte söta tomtar! Mysigt med pysselkväll då alla vill vara med. Kram Stina

Ett Vitare Hem sa...

Åh Aj vad ont!! Jag lyckades skära mig på ett trasigt glas för några år sedan när jag diskade så de fick både sy och tejpa lite ;o)
Ha en fin helg!
Kram/Lena

LjuvligtLantligt sa...

Det gör så jävla ont!! jag tappade min nagel efter flera månader med en svart nagel.. Hoppas du får en fin helg.
Kram Git

Anonym sa...

Åh, det hørtes vondt ut.
Har også klemt fingen i en tung safedør og det var vondt.
Så mye fint dere har laget, nydelig.
Håper det går bra med deg.
Ønsker deg en fin adventshelg, nyt den og kos deg masse.
Klem Mio

Rosor och Pioner sa...

Ah vilka mysiga tomtar och annat fint ni gjort.
Var rädd om fingrarna.
Trevlig helg
Kram Susanne

Huset vid ån sa...

Aj, Aj,,,,Det lät inget skönt!
Hoppas att det känns bättre idag!
Så söta tomtenissar.....

Trevlig advent!
Kram Therese