fredag 3 december 2010

Fredag igen!

Hej!

Jag smäller av snart, tiden rusar ju fram, hur ska man hinna allt? Redan andra advent till helgen.
Har ni allt under kontroll eller känner ni er också lite stressade? Jag har mycket redan klart men blir mest stressad av julklappsköpen.
Jag har pysslat lite, hittade två pepparkaksformar på loppis, 1 kr styck. Lite ståltråd och en pärla. Det kallar jag billigt pyssel:)


Sen har jag varit och handlat mat, julskinka, prinskorvar,glögg m.m så nu blir det nog inte mycket mer gjort här idag.
Jag jobbar hela helgen så måste mysa ordentligt ikväll :)

Ha nu en riktigt härlig kväll!!!

Kram Susanne

9 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Man kan verkligen göra mycket med pepparkaksformar. Fint till julen att ha framme

Kram och trevlig helg

Anonym sa...

Så stilig å pynte med pepperkakeformer.
Nydelig du har pyntet på det siste bildet, utrolig lekkert.
Ønsker deg en nydelig helg.
Klem Mio

Rosor och Pioner sa...

Det är lugnt, jag är en person som aldrig blir stressad och om jag inte hinner allt så kommer det att bli en jul i allafall.
Så fint du gjort med gamla pepparkaksformer.
Ha en riiiiktigt skön helg
Kram Susanne

Anneli sa...

Hejsan.

Billigt men mycket fint pyssel, det är inte alltid som det dyra är speciellt fint!

Säger som du ....julklapparna stressar mig lite.

Ha en bra helg trots arbete,
kram Anneli.

Hem ljuva hem sa...

Hej!
Så pyntat och fint du gjort, härligt dessa juliga inslag i hemmet. Jag älskar alla röda inslag som lyser upp så fint.
Nej någon julstress känner jag inte, tar lite då och då, skulle baka lussekatter i helgen tänkte jag men skar mig rejält i fingret på jobbet idag så det får vänta tills det läkt. Men det är lugnt 21 dagar kvar till julafton.
Önskar dig en skön fredagkväll
Kram Anneli

vitating sa...

Hej!
Tack för kommentaren! Såå fina pepparkaksformar du piffat till! Ja, det är mycket som ska hinnas med innan jul men jag ser det bara som mysigt, ja gillar alla dessa julbestyr :-) Julklapparna ska inhandlas på min bussresa till Ullared den 15 december, praktiskt!

Ha en mysig fredagskväll!
Kram Maria

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Hej
så sött med pepparkaksformarna :-) Jag måste visst leta fram mina och hitta på nåt :-)

Kram Helena /Franska liljan

Vit som snö sa...

Jättesött pyntat med peppisformarna!
Jag gillar också att få till vackra ting till billig peng, särskilt julpyntet.
Hoppas du får en fin helg trots jobbande.
Kram Cilla

Tessie sa...

Vilken bra idé med pepparkaksformarna! Jag tycker det låter som om du är otroligt välplanerad och i "fas" med dina julförberedelser. Smart att handla julmat innan alla börjar trängas och godaste sillen är slut ;)

Ha en härlig lördag!

Kram