måndag 17 januari 2011

Värk i kroppen och vinnaren!


Hejsan!

Ja jösses, jag överlevde!! Idag kan jag säga att jag har träningsvärk!!!! Jag trodde jag skulle dö många gånger under timmen på gympagolvet *S* Men jag klarade det, så nu är det dags på onsdag igen:)
Jag kan inte säga att det precis är skönt med träningsvärk, men jag gillar det ändå:)

Jag känner mig laddad att fortsätta, nu tusan måste jag lyckas;) Så idag fick det bli promenad i rask takt:)

Nu till min utlottning.

Här har det skrivits lappar och lappar och lappar. Min dotter har hjälpt mig att både skriva och dra vinnaren.
Det var väldigt viktigt att det blandades MYCKET väl, ska ni veta;) Sen så kunde man ju kanske se lite vad det står om man kikade och det får man inte göra!

Nej här är det ordning och reda ska ni veta *S*
Så hon blundade och drog lotten med namnet:

Vinnaren blev Helena med bloggen Elsa och Helena !! Ett stort GRATTIS till dig! Du får maila mig din adress så ska du få din vinst snart:)

Tack ALLA andra för ni ville vara med!

Kram Susanne

22 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Det är härligt med lite träningsvärk i kroppen.

Grattis till vinnaren och Tack för en fin tävling

Kram Teres

Anonym sa...

Herlig med litt gangsperr (treningsverk) eller?
Gratulerer så mye til vinneren.
Ha en fin mandagskveld.
Klem fra Mio

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hei hei!

Litt treningsverk har vi nok ikke vondt av, og så viser det jo bare at man har vert dyktig å trena:-))

Grattis til vinneren, heldige Elsa og Helena!

God bedring!:o)
Klem fra Anne Karin

Margot sa...

Kanske nyttigt med träningsvärk ;o))
Grattis till vinnaren och tack för en trevlig tävling!
Ha en fin kväll!
Kram Margot

Malin sa...

Grattis till vinnaren!!!!
Och tack för att jag fick vara med i utlottningen. Grattis till träningsvärken ;-) Det är inget jag kan skryta med att jag har särskillt ofta (det kan ju bero på att jag är vältränad eller att jag inte tränar he he... det är ju så klart det sistnämda) Önskar mig lite bättre kondition, borde finnas att köpa på ICA tycker jag. Jag skall försöka ha dig som förebild ;-)

Kul att sonen gjort den fina hyllan! Du skall vara stollt över honnom =)

Kram Malin

Lilla Lycksta sa...

Ett stort GRATTIS till Helena. Missade din tävling. Nåja får väl vara med nästa gång. Ha det gott!

Kram Camilla

Nyanser av vitt sa...

Grattis till rara Helena och tack för en fin utlottning.
Sköt om dig
Kram Agneta

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Bra jobbat Susanne! Träningsvärken brukar väl vara värre 2 dagar efter träningen?? Fniss;)

Grattis till Helena som vann och tack för tävlingen!

Kraam Jenny

Det vita dårhuset sa...

Men visst är det kul :)!
Grattis till vinnaren då!!

Många kramar till dig gumsen!

Villa Vinkelhaken sa...

Grattis till den lycklige vinnaren och tack för tävlingen! =)

Ha det fint!
Kram Jenny

Rosor och Pioner sa...

Ett stort GRATTIS till vinnaren och tack för en fin och trevlig tävling.
Ha en fin kväll
Kram Susanne

PS Tack för dina alltid så snälla och goa kommentarer hos mig DS

barbrok sa...

Låter som om du varit duktig med träningen, inte skönt då man håller på men man är ju rätt nöjd efteråt!! Ska nog också sätta igång.....kanske hihi!
Kram Barbro

Photo by Maria sa...

Grattis till vinnaren och tack till dig som ordnade tävling..

Träningsvärk gillas av mig, visst gör det ont men på ett skönt sätt och man vet att man använt muskler man inte visste att man hade :-)

Kram Mia

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Grattis till vinnaren!

Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kram Helena /franska liljan

Hanna sa...

Grattis till vinnaren.
Ha en bra dag.
Kram
Hanna

Tessie sa...

Fasiken ;) Men jag ska vara en god förlorare och gratulera vinnaren :) SÅ grattis!

Ha det super!

Kram

Fröken Tindra sa...

Bra kämpat med gympan! Jag känner mig "tightare" med tr.värk. =0)
Grattis till vinnaren och tack för den fina tävlingen!
Kram!

Elsa och Helena sa...

Men himmel så glad jag blir!! Älskar den stilen som handuken är i:) Tusen tack ska maila min adress fortast möjligt.

Kramar från en överlycklig Helena!!

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Tack för en fin tävling vännen!
Å grattis yill Helena!

Må gott och njut av muskler du inte visste fanns ;)

Kram Mimmi

Viola sa...

Nu kan jag tro att Helena är lycklig :) vad duktig du är..skule oxå behöva sätta igång med något...men satsar på promenaderna som jag hoppas att jag igen ska kunna säta igång med på allvar, ha det gott, kram

bakom berget sa...

Grattis till fina och rara Helena och tack för en kul tävling!
Kram Åsa.