tisdag 22 februari 2011


Halloj!

Burr kallt är det fortfarande:( Kommer det inte lite värme och vår snart så blir jag tokig. Jag fryser inombords, skelettet är som istappar och dom inre organen är som frysta brödlimpor;) Jag blir snart ett forsknings objekt som dom kan testa och se hur mina celler blir efter en nedfrysning;)
Nu bor jag då i södra Sverige och här är runt -12, och jag vet att det kanske är hälften av vad ni har i Norrland. Men vad dårå, göööör synd om mig och mitt frusna skelett!!!

Ja ja jag ska sluta gnälla ........suck...........;)

Här har handlats lite smått och gott idag. Jag och en tjej på jobbet ska ha vinlotteri. Vi brukar göra så att den som vinner första och andra priset får anordna nästa lotteri. Nu hade jag turen att vinna andra priset ( sex vinflaskor) förra gången = jag får vara med och fixa. Så nu på torsdag ska vi ha vårat lotteri här hemma hos mig. Så här har burits stolar och bord m.m Vi blir hela 22 stycken, KUL!!!



Visar bilder som ni sett tusen gånger, känns som jag har kommit in i en svacka. Vet inte vad jag ska visa och det känns som ni har sett allt:(

Fast det är ju frivilligt att kika in så, take it or leave it hehe

Kram alla godingar!!!

Susanne







7 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Sätt på dig mer kläder när du går ut så ska du se att du inte fryser;-) Skämt åsido håller med om att den här kylan kan få ge sig nu och det det blir lite varmare. Vintern har varit lite väl lång.
Fina bilder och jag har inte sett dem förrut.
Ha en fin kväll vännen.
Stor kram
Susanne

hemma hos lilla mej sa...

Du får ta och klä på dej mera kläder vännen när du ska ut.Men nu är det bara så tråkigt med detta snöande och kyla .Bara så trist.Vad underbara bilder du visar av ditt hem.Vad fint du har det .Ha en fin kväll.Varm kram Rita ♥

Vit som snö sa...

Jag har full förståelse för att du fryser, jag har varit iskall i ett halvår nu. Sista tiden med -30 grader börjar ta på nerverna...
Underbara helhetsbilder! Vad fint du har!
Vinlotteri brukar vi också anordna men det fixas på jobbet. Egentligen mer kul att ses hemmavid och ha lotteriet...
Ha det gott, håller tummarna att du vinner;)
Kram Cilla

barbrok sa...

Vad mysigt och fint du har det hemma!! -12 det är synd om folket!! Stackars oss svenskar, då jag kom hem från Marocko i förrgår var der 45 graders skillnad! Hur ska vi stå ut? Jag emigrerar!!!
Kram Barbro

Norregård sa...

Jag fryser oxå, ligger nerbäddad i järnsängen under filtar & eldar i öppna spisen!!!! Kommer inte stiga upp förrän jag ska lägga mig;o)

Lycka till med vinlotteriet!
Kram Malin

Änglarum sa...

Hej fina bilder... nya för mig ;)) ha en skön kväll! kramiz Jessica ps! kul med vinkluns kanske man skulle dra i gång på jobbet....ds

Lilla Lycksta sa...

Jag fryser jag med. Här hade vi 23 grader imorse, brrrrr. Kanonfint du har det, du piffar verkligen till det fint. Ha det gott! Håll ut värmen kommer.

Kram Camilla