tisdag 22 mars 2011

Fyndet


Hejsan hoppsan!

Tack för alla gratulationer för vinsten:) Det är så roligt att vinna, när man läser sitt namn på någons blogg.........

Idag ska jag då visa mitt fynd, men vad heter det tro? Kallas det skåp? Skänk? Eller vad? Om ni vet så svara mig gärna:)

Ett fynd var precis vad det var, endast 125 kr!!!!!!!! Är inte det ett fynd så undrar jag vad fynd är;)


Jag har nu fyllt det med dukar av alla dess slag. Ett skåp är bara fyllt med julen;) Jösses vad det får plats mycket, så ett av skåpen har jag inte något i ännu. Men det fylls snart om jag känner mig själv rätt;)




Så då har ni fått se detta fynd. Sen när man köper något nytt så måste man flytta på det som var där innan, så nu blir det lite omändring både här och där.

Ha en härlig dag och kväll! Jag ska jobba ikväll så....

Kram Susanne



16 kommentarer:

Uttan sa...

Oj oj det kallar jag FYND!!! Så fint.
Har ett liknande men det är inte målat som är efter mor och far och ja jisses vad prylar det får plats.
Ja tänk vad mycket flyttande det blir på saker och ting när man ändrar lite.

Ha en bra dag!
Och go arbetskväll.

Kram!

Vita huset 28 sa...

Oj de va verkligen ett fynd!! Super fint skåp.
Förstår att de sväljer en hel del prylar.
Jo de är ju obligatoriskt att flytta runt på allt man har bara för att man ska piffa ett nytt ställe :)

Ha en bra dag
Kram Camilla

Liza sa...

Oj så fint o billigt!
Hmm ja det är frågan, skänk eller linneskåp?
Inte så högt så jag säger skänk..
Ja visst följer det med lite plockande av saker varje gång man får hem nåt nytt! =)

Ha en bra dag!

Kram Liza

barbrok sa...

Ja det var ju verkligen ett riktigt fynd! Önskar man hade oändligt med plats så man kunde fynda hela tiden!
Barbro

Fredde sa...

Måste säga som alla andra. Gudars vilket fynd på detta härliga skänk. Lagom hög dessutom.
Gillar det väldans mycket.
Ska försöka fynda något liknande för en sådan låg peng.
Inte alltid så lätt.
Kramis o njut av din fina skänk.

Änglarum sa...

Villket fynd! oh vad fint du har prytt skåpet. Ha en fin kväll kramiz Jessica

Lilla Lycksta sa...

Vilket fynd du gjort. Jag skulle nog kalla det superfyndade för skänk. Ha en fortsatt fin vecka.

Kram Camilla

Photo by Maria sa...

Jisses.. Det var verkligen ett fynd och ett snyggt sådant.. Grattis till det..

Kram Mia

bakom berget sa...

Ja det var verkligen ett fynd. Jag skulle nog kalla det för linneskåp. Vi hade ett liknande hemma när jag var barn. Va kul att du hittade det! Ha en fin dag i morgon! Kram Åsa.

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ja du de va ett riktigt fynd:)

Grattis till vinsten..såå kul:)

Ha en fin kväll
Kram Susanne

Rosor och ruiner sa...

Det var ett fynd, verkligen! Jag skulle nog kalla den för skänk, men skåp går väl lika bra :o) Grattis till vinsten, visst är det kul att vinna nån gång!

Skogslyckan sa...

Vettigt pris för den buffén. Ja så kallar jag dem. Hörde ofta till ett matsalsmöblemang och var tänkt att ha porslinet i. Ha en härlig vårdag!
Kram Pia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hejsan!

Jag hittade korgarna på en "alltiallo-butik" i Kumla som heter Pickabo.
Fanns mycket fint där, så ett nytt besök ska jag absolut göra snart igen!

Ha en fin dag! Kram Maria

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilket härligt fynd!
Ha en riktigt härlig onsdag!
Kram/Lena

Fredde sa...

Kikade in igen o skådar ditt fina skåp en ytterligare gång.
Gillar skarpt.
I brist på annat? Har en utmaning till dig.

Kram, Fredde

Nyanser av vitt sa...

Ja det kan man kalla fynd. Så himla fint skåp.
Kram Agneta