onsdag 30 mars 2011


Hallå!!

Vi hade super trevligt igår på bowlingen:)
I början gick det bra med för mig. Delad första plats i första serien :) Men sen.........gick det bara utför hahaha.
Inte för jag är förvånad, det brukar vara så.

Idag har jag fått lite träningsvärk i vänstra skinkan och i höger underarm. Så det kommer väl bli tufft på träningen idag;)


Sen såg jag att jag hade turen att vinna i utlottningen hos Viola :) Snacka om att jag blev glad!!! Så nu har jag något kul att gå och vänta på:)

Nu får ni ha det bäst vänner!

Kram Susanne

13 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, det var ju verkligen tursamt! Jag gläds med dig!
Och så härligt med träningsvärk :))
Kram
Marie

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Gott med träningsvärk du!
Å grattis till vinsten din turgumma!!!

Kramen Mimmi

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis till dej ! En fin vinst !
Kraam
Sanne

Viola sa...

Bowling det gillar jag :) tänkte beräta att jag sänder paketet imorgon, vilket väder vi haft idag, och mera sol och väme ska komma, det ser man fram émot, kramen

Malin sa...

Hej Vännen!
Super grattis, så roligt att du har haft turen med dig igen =) Kul att hitta på något med vännerna utanför jobbet så där mitt i veckan. Det händer nästan aldrig hos oss. Så fint du har hemma =)

Må så gott!
Kramar Malin

Nyanser av vitt sa...

Stort GRATTIS till dig vännen. Vad kul med bowling. Och det kan gå precis så som du skriver. Lysande blandat med klotet ut i rännan :O)
Kramis

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till vinsten!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

Rosor och Pioner sa...

Grattis till den fina vinsten, (den är du väl värd)...det är till att vara född med matjord i byxfickorna.
Kram Susanne

Mina drömmars hus sa...

Grattis till vinsten. Träningsvärk, ja det är gött det!!!
Ha en riktigt fin dag
AC

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Allt kan man ju inte vinna, tur att du iaf vann vinsten från viola! ler

Ha en härlig dag!
Kram kram

Livet på landet sa...

Grattis till vinsten, vad roligt!
Kram Helena

Änglarum sa...

Grattis till vinsten!!! ja vi är turgummor du o jag :) jag vann hos Gunillas ljusglimtar..så jag fick ett paket med posten i dag.. Kramiz Jessica

Liza sa...

Åh va skoj!
Brukar oxå få träningsvärk precis så när jag bowlat! =)

Kram Liza