onsdag 23 mars 2011

Tvättstuga


Hej!

Idag är jag en yr höna, har mått skit hela dagen. När allt snurrar omkring sig fast man är helt stilla är inget vidare:( Som tur är så har jag ändå kunnat jobba, även om det har varit jobbigt stundtals.
Bad mina kollegor att ta ett blodtryck, och där var förklaringen, 85/65, lågt som tusan. Men men inget att klaga på, bara att gilla det snurriga livet;)

När man har tre tonårsbarn så blir det mycket tvätt! Jag har inte räknat hur mycket tvätt det blir i veckan, men många maskiner blir det!
Så när jag dammade och städade sist så passade jag på att ta några bilder.




Nu ska virrepannan sova ;)

Natti natti Susanne







7 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Ååh vad jag önskar att jag hade ett sådant tvättrum!! När vi väl får ekonomi för att renovera ett i källaren har väl barnen flugit ut för länge sen ;)

God natten till dig yrhöna =)
Och kramen förstårs

Fredde sa...

Åh inte bra med sådan lågt blodtryck.
Försök ta det lugnt och njut av det fina du har.
I tvättstugan har du så fint så du ska känna lugnet i när du stryker ungarnas tvätt.

(hundarna mina är en dvärgpudel och den andra blandras pudel/malteser)
Kramis

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin tvättstuga!
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/Lena

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Åh fy inget härligt när man är yr hoppas det går över fort.
Vad mysig tvättstuga du har

Liza sa...

Fy för att gå runt o va snurrig...!
Hoppas det blir bättre!

Vilken fin tvättstuga du har!

Kram Liza

Mitt Vita Björkebo sa...

UNDERBAR tvättstuga...,behövs inte sägas mera ;).
Ha det gott nu virrpanna å hoppas snurret har avtagit!!

Kram ANNA

mysiga heestrand sa...

Vilken jättefin tvättstuga du har. Förstår att det blir mycket tvätt med tre tonårsbarn.
Du undrade över färgen på mitt parkettgolv. Det är en båtfärg som heter Hempel Farvolin. Den luktar rätt mycket och torkar på ett dygn ungefär. Man måste måla två gånger.
Det är ju bra om man kan vädra mycket när man håller på.
Lycka till med ditt golv.
Kram Marita i Heestrand