torsdag 7 april 2011


Halloj!

Här var det blåsigt värre!
Hoppas ni har klarat er något sådär nere i Skåne trakten..... trist med blåst nu när solen sken och allt.
Jag har varit ledig idag och gått och små pillat lite. Dessutom har jag varit chaufför åt min mamma. Hon skulle åka till veterinären med sin hund och ville inte köra själv. Så vad gör man? Ställer upp såklart!





I morgon är det fredag:)) Härligt, och jag är ledig då med!

Tack snälla för era goa kommentarer, jag blir sååå glad!

Kram Susanne

12 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla du:)
Va skönt med några lediga dagar:) Njuuut!

Må så gott
Kraaam från Susanne

Rosor och Pioner sa...

Blåst men skönt ändå vi får hoppas det blir bättre de kommande dagarna när du är ledig.
Ha det gott
Kram Susanne

jessikan sa...

jodu, här i skåne har vi fått hålla oss i lyktstolparnaidag :)

Vackra bilder som vanligt!!

Kram J

Skogslyckan sa...

Vi gick en promenad i skogen, för att slippa blåsten. Men där var så surt så jag fick blöta fötter istället. Men gott var det!
Då blir du tvungen att åka till Alingsås och köpa ljusstaken, jag hänger på...ler.
Kram Pia

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Hej vännen!

Fint du har i fönstret!!

Läste att du också kämpar mot dina fettvalkar och att det känns lite motigt.
Kom igen nu tjejen, ge inte upp ;) Det är månader kvar till semestern med sol och bad! Klart du ska få bukt med dina valkar så du hinner bli strandfin, det är du värd!

Jag kan tipsa om att skaffa en motionscykel, det är kanonbra träning om man är lite överviktig för det belastar inte benhinnorna på samma sätt som t ex löpning.

Gå långpromenader annars, är ju härligt nu på våren och undvik kolhydrater för ett tag, så kanske det börjar synas på vågen. Man måste äta för att gå ner i vikt.

Ha en jättefin kväll!
kraaam

Mitt Vita Björkebo sa...

Fullständig storm har vi haft idag,,,med strömavbrott till följd..=/
Vilka fina krukor du ordnat till dina blommor...jätte gulligt..Kaktusen blev helcharmig i den ytstyrseln...

Ha en skön fredag i morrn nu....torsdagen e ju i stort sett slut nu...

KRAM ANNA

Anette sa...

Hej Susanne
Va fint du har i fönstret ,dom där krukorna/urnorna har jag också :)
Skönt med ledigt , samma här men de straffar sig till helgen för mej .
Ha de så bra
Kramen Anette

Lantligt i smultronbacken sa...

Här har det blåst som sjutton och på makens jobb har både släpvagnskapell och takboxar har blåst sönder. Men så fort snön tinar bort av detta väder och så ljust det är på kvällarna nu. Härligt

Jag är också ledig imorgon. Ska bli så skönt och vi hoppas på bra väder va

Kram Teres

Änglarum sa...

Hej! Ledig Fredag ska bli gott( här med)... mindre skojsigt att det är dags att jobba helg igen... fint du har på fönster brädan. kramiz Jessica

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint i fönstret och skönt med lite ledigt!
Ha en riktigt fin helg!
Kram/Lena

Uttan sa...

Åhh sådana samlar jag också på ja det mesta har jag ärvt. De passar verkligen så bra i ditt fönster. Du har så fint!

Här blåser det rejält igen fyy jag tycker inte om blåsten. Går inte gärna ut mer än om jag måste ut och hämta nått som håller på att flyga bort.

Trevlig Helg!

Kram!

Anneli sa...

Hejsan.

Blåst ja...usch och fy, det gillar jag inget vidare.
Frisyren blir ju ett enda rufs..hi..hi..
men...solen skiner och det är gott och varmt i alla fall.

Skönt med ledig fredag.

ha det fint,
Kram Anneli.