fredag 13 maj 2011

Äntligen!


...Börjar det fungera! Det har inte gått att vare sig kommentera hos er andra eller göra något inlägg :(
Men nu så :)

Idag fick jag helt oväntat ett paket. Jag som älskar presenter;) Det var min dotter som hade varit iväg och köpt denna söta krok till mig.

Hon sa att jag alltid är så snäll ( hmm ) och gör så mycket för henne och ville visa sin uppskattning. Hahaha älskade lilla skrutta, tror ni mitt hjärta har smält eller??? Måste säga att jag lyckats med barnuppfostran där hahaha.



Jag hängde min lilla korg som jag fyndade på loppis för 10 kr på kroken.

Ni har väl inte missat min utlottning? Se tidigare inlägg :)

Ha nu en riktigt mysfredag!
Kram Susanne

12 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

LjuvligtLantligt sa...

Ha en suuuupertrevlig helg vännen! Ps. Ja blogger krånglat för mig i flera dagar!
Kramkram Git

hemma hos lilla mej sa...

Ja det har krånglat hos mej sedan igår..Ååååå vad skoj med en fin present från sin barn.Ja det är ju aldrig fel.Ha nu en mysig kväll vännen.Kraaam Rita ♥

Anette sa...

Vilken gullig dotter du har :)
Man smälter direkt när dom hittar på sånt dom små godingarna .
Ha en skön fredag kväll
Kramar Anette

Vita Björkebo sa...

Ja här har det krånglat till å från sen igår..,men idag har det varit heldött....Har oxå noterat att mina senaste inlägg inte heller finns med nu?!!! Lika för dig????

Jätte gulligt av din dotter...,sånt behövs...
Som mamma behöver man få bekräftelse lite extra ibland,kan JAG känna.....

Ha en skön kväller nu gumms...å tävlingen din ...,e jag såklart med i....

KRAAAAAAAAM ANNA

Anonym sa...

vilken go tjej du har ...man blir glad ända in i hjärtat av en sådan kommentar ..njut ! förstår att du är en stolt mamma...ha en skön fredag ! kram på dig jeanette.kallebodalantliv

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ja såå tråkigt när det inte fungerar..men nu hoppas vi att det ska fungera..lääänge..;)

Ha en fin kväll
Kraam Susanne

Photo by Maria sa...

Lite frustrerad blev man allt när man inte kom in på sin blogg eller kunde kommentera så skönt att det funkar igen nu..

Vilen fin krok, hon vet vad mamma gillar :-)

Njut av lördagen..

Kram Mia

Ett Vitare Hem sa...

Ja dumma blogger, ett inlägg försvann och en massa kommentarer likså. Vilken fin krok du fick av dina goa dotter!
Ha en underbar lördag!
Kram/Lena

Änglarum sa...

Så söt krok :) önskar dig en skön helg! kramiz Jessica

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad glad du åste ha blivit då du fick en så fin present... Och med vilka ord!!!
Kraam
Sanne

Liza sa...

Så söt krok o va gulligt av henne!
Söt liten korg oxå!

Jo visst har vi alla våra knepigheter, var bara tvungen att muttra lite över just min rumpa..! =)

Ha en skön söndag!

Kram Liza