torsdag 19 maj 2011


Hej!

Då har jag fått en liten uppdatering på hjärt och lungräddning idag. Känns bra och tycker alla ska få den kunskapen, vad man än jobbar med.

Så kul att ni tyckte om mitt kök, alltid kul att höra vad ni tycker. Jag plockade in lite syrener idag, tyvärr så står dom så dåligt inne men man måste ju ändå ta in lite;)






Jag har fått lite nya följare, så roligt! Välkomna hit och hoppas ni kommer trivas:)

Nu ska jag kika in till er och sen blir det sängen, såå trött ikväll!

Kram Susanne

8 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Oj jag väntar att våra syrener skall slå ut ! De brukar blomma i början av juni...
Ha det bra !
Kraam
Sanne

Ett vingslag sa...

Mina syrener står i full blom nu & de e helt underbart!:)
Det är som du säger Susanne dom klarar sig inte länge när man tar
in dom...men DE e de värt! Ha en trevlig helg!
Tack för en trevlig blogg!
Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla..du är för gullig du..:)

Uuunderbara syrener:)

Önskar dig en fin helg
Kraam Susanne

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

STENLYCKA sa...

Godmorgon Susanne
Hoppas du har sovit gott!
Visst är det härligt med syrener, jag plockar in bukett på bukett, brukar ställa dom i rätt så varmt vatten, då kan de hålla sig lite längre om jag har tur.
Önskar dig en skön helg!
Kram Raina!

Mjuka sa...

Syrener är så ljuvligt! Sprider sig en fin doft.
Önskar dig en fin fredag!
Kram Malin

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det är så underbart med syrener. Men som du säger så står de inte så länge...
kram
Marie

Vita huset 28 sa...

Åhh så härligt med syrener, har klippt ner o flyttat den jag har så blommor lär nog vänta nåt år :(

Fin kanna de sitter i är de Ikeas?
Kram Camilla