måndag 30 maj 2011


Hej!

Tack snälla för era goa kommentarer ♥ Jag känner mig lite bättre idag, så nu håller jag tummarna för att det vänder:)
Gå runt och känna sig halvfull i skallen dagarna igenom är inget vidare;)

Här har varit riktigt varmt och soligt idag. Jag gick en promenad till vår å och badade hundarna. Det slutade med att jag doppa hela foten i ån med både strumpa och sko på, smart va? Haha Så kan det gå när man försöker få en hund i och bada som inte ville;)


Ikväll blir det himmelblå på Tvn för mig :)

Imorgon drar jag en vinnare, ni har väl inte missat utlottningen?

Kram Susanne

10 kommentarer:

Änglarum sa...

Hejsan! skönt att du är bättre i dag :) Semester nedräkningen har börjat på allvar nu.. Ha en go kväll i tv soffan! kramiz Jessica

Lantligt i smultronbacken sa...

Hoppsan, då har du provbadat iaf. Mer än vad jag har gjort det;)

Vädret verkar ska vända inför långhelgen och jag hoppas det blir så.

Kram Teres

Anette sa...

Åhh fy va kallt o bada foten hi hi
Hoppas du inte blir förkyld nu .
Ha de så bra o bara mys.
Kramen Anette

Lisa sa...

Ojdå, premiärdopp de var inte illa. Skönt att du mår bättre iallafall. Ja solen sken i Sverige men när jag kom hit till Norge så var det regn.
Ha de nu så gott och fortsätt pigga på dig...

Kram Lisa

Änglarna finns sa...

Skönt att du mår bättre!
Vågen som du har påminner mej om min mormor..hon hade en precis likadan!
Nu skall jag tassa vidare...önskar dej en God natt!
Kram Annika

Maria sa...

Härligt att du känner dig bättre inget kul att känna sig vissen. Var det kallt i vattnet :) ???
Hoppas du får en fin dag trotts allt. Kram Maria

Hannis sa...

Det där med måendet låter inte trevligt!
Hoppas att det släpper snabbt.

Hehe, kanske var hundarnas tanke att få ner matte i vattnet=))

Kram Hannis

nattugglan sa...

Skönt att du mår bättre.. har du kollat så du inte har "kristaller i örat"..min svärmor brukar ha det med jämna mellanrum o hon blir riktig vinglig/yr..Du hade jättefint i fönstret!!

Malin sa...

Tjola hopp

Malin sa...

Jasså nu gick det minsan!
Har försökt komentera ett antal ggr.... TOKLG blir jag! Gillar vågen jätte mycket!

Må så gott!
Kramar Malin