onsdag 10 augusti 2011

Dagens tips!


får nog bli denna quilten från Netto! Är i och för sig gårdagens tips, för det var då jag köpte den, men det får bli dagens tips ändå;)
Ibland så överraskar dessa små affärer med små godbitar:) Den fanns även i blått och rosa, men för mig var denna given.

Det fanns även kuddar till.....

I morgon är jag ledig och ska köra sonen till bilskolan. Då ska jag passa på att handla mat ( stort behov) och uträtta ärenden.
Nu önskar jag er en skön kväll!

Kram Susanne

17 kommentarer:

Vores have sa...

Hej Susanne.
Håber at du får fat i den - for den er rigtig flot.
Ha´en god onsdag aften.
Knus Hanne Bente

Änglarum sa...

Hej! så fin, den måste jag bara ha!! sällan jag är på Netto! men som du säger i bland förvånar dem,får nog ta svängen dit i morgon! var den dyr eller? kramiz Jessica

Vita huset 28 sa...

Hej nej men hittade du dessa fina DÄR!? Vi har en nyöppnad butik i stan, kanske man skulle ta sig en titt där då....

Kram Camilla

Anonym sa...

Har aldrig varit inne på något Netto, kanske dags att ta en titt... Det var ju kanon snyggt...
Kram Birgitta

Photo by Maria sa...

Jag köpte med den pläden på Netto igår, så fin.. Fanns bara två kvar i våran butik, två beige så en sådan fick det bli.. Kuddarna var slut :( Annars hade det varit ett par sådana i soffan med.. 159:- var ju ett perfekt pris med =)

Kram Mia

Cathrine sa...

Vi har ingen Netto butik här uppe :-(
Jätte fina grejjor som du hade kommit över. Det är roligt när man dyker på något som är fint och inte kostar multum.
Jaha det är körkotstider hos er med! Själv fick jag iväg med sonen imorse til bilskolan för han skulle köra halkbanan så nu kan vi bocka av det. Han har inte fyllt 18 än utan det gör han i början av september.

Kram Cathrine

Lisa sa...

Ojojoj...så fin. Men var hittar man en sån butik då. Kära nån så sugen jag blev...Kanonsnyg den beiga. Ha de bäst hjärtat...

Kram Lisa

Rosor och Pioner sa...

Riktigt snyggt, man kan gör fynd där ibland. Får ta en titt där någon dag och hoppas de har samma sortiment som hos er.
Kram Susanne

Johanna Stålros sa...

Så fina fynd på Netto??? oj så kul Kram Johanna

Linda - Vildros och kaprifol sa...

Men guuud!! Har de så fina plädar på Netto?

Kul :) Då måste jag ju bara kika in där...

Kram på dig vännen

Vores have sa...

Hej igen Susanne.
Hyggeligt at du vil være med i min "giweaway".
Min blog er "lidt" anderledes end andre, den kan man desværre ikke tilføje sig på, men jeg har tilføjet din blogadresse på min blogliste- så du deltager med 3 lod.
Ønsker dig held og lykke med det.
Ha´en god onsdag aften.
Knus Hanne Bente

bakom berget sa...

Åhhh, va snyggt! Skit oxå att vi inte har nån sån butik i min stad. Vi hade två stycken men båda slog igen. GRATTIS till ditt fynd!
Ha en fin dag i morgon!
Kram Åsa.

Anette sa...

Men så fina saker du hittat Netto vad är de för affär ??
Ha de så bäst vännen.
Kramar Anette

Liza sa...

Hallå där!

Men oj så fina, vilket fynd!
Ha det bra!

Kram Liza

Lilla Lycksta sa...

Kanonfint fynd, precis i min smak. Vill ha!!!! Hoppas att allt är väl med dig och att du har en fin ledig dag.

Stor kram Camilla

Jenny sa...

Vad fina!! Visste inte att de hade sånt på Netto?? :)

Kraam Jenny

annette sa...

nämen så snyggt!