måndag 17 oktober 2011

Knack knack


Hejsan!

Ni är väl bara för gulliga ♥, jo tack jag börjar väl bli mitt rätta jag igen...sakta men säkert, tror jag iaf;)
Så kul att ni gillade min lilla Sally, ja nog är hon sööt:))))))))) Många undrade vad det är för ras, hmm, ja så var det då det;) För det första så är hon lillasyster till våran Molly, samma mamma och pappa.
Hon har många raser i sig, men mamman är powder puff och pappan lhasa apso/shih tzu. Sen har väl pappan fler raser än så i sig men han ser ut som dessa.

Knack knack.......

någon hemma? Morr, här vaktar jag....


Rufsi är en mycket snäll vovve men hon skäller när någon kommer och är lite avståndstagande till dom hon inte känner.


Nu ska jag försöka hinna med och kika in till er, har blivit lite dåligt med det det sista.

Kram Susanne

16 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Åhh Sally är bedårande!!! Jag har haft en liten Bonzo som typ såg ut så där....Kram Johanna

Anonym sa...

Så söt hon är, men det vet hon väl om... gissar jag.

Kram Birgitta

Källeboda lantliv sa...

Gullig liten vovve.. Det kanske piggar upp dig .. Det är tråkigt att känna sig så .. Krya på dig kramar jeanette. Kallebodalantliv

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen, ja lite sliten är man ju, men fick lite sömn innan jobbet i eftermiddags, hihi. Ååå vilken söting du har i tidigare inlägg. Den stora är fin den med så klart. Men en valp slår ju ingen;)
Kramkram <3 nettan

Torpliv sa...

Vilken underbar valp du hittat, så sööt! Gissar att det blir många mysiga, busiga stunder framöver.. =) Kram Petra

Anette sa...

Halloj vännen
Åhhh vilken liten goding,finns inget ljuvligare än små hundvalpar :)
Vakthund har du också ser jag hi hi
Ha de så bäst.
Kramar Anette

Viola sa...

Såg bilder på den där lilla raringen :) så himla söt hon är..vaddå ras. hon är renrasig hund så klart :) ha en fin dag, kram

Helena -Hemma hos oss sa...

VILken söt vovve, förstår att du är kär! Vilken gosklimp!
Gillar dina lyktor- jättefina!
Hoppas du får en fin dag, kram Helena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh så söt hon är lilla Sally, och en stilig vovve du visar idag också. Sonen har en valp på 12 veckor nu, hon är så där bedårande söt så man smälter.
Kramar
AnnaMaria

Vores have sa...

Hej Susanne.
Så er hun jo en lille eventyrhund - (mange dejlige eventyr).
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Lisa sa...

Hej gumman..Ja nu har du väl fullt upp med lila godingen Sally..Hon var ju så ljuvlig och det är ju även denna ståtliga vovve. Och vilken fin entre. Hoppas du blir piggare och mår bättre snart. Allt gott till er..

Kram Lisa

freddesvitahem sa...

Knack knack, är det någon kär där`?
Kan tänka mig hur du är i den lillen.
Så rar o goig..
Blir själv sugen på en, men det får räcka med de 2 jag har.
Fortsätt och va kär och gla.
Kramis

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken liten sötnos! Nu har du väl fullt upp förstår jag...
Så fint vid entren och vilken ståtlig vakthund!
kram
Marie

Nyanser av vitt sa...

Så vacker hon är.
Kram Agneta

Jessica sa...

Vilken söting hon är Sally! Helt bedårande!
Fins lyktor, mysigt att tända i höstrusket.
Kram Jessica

STENLYCKA sa...

Sally var en riktig goding,när jag ser Sally, så kommer längtan efter hund igen. Vill bara titta in till dig och säga, ha det gott, sköt om dig, nu bär det av till Grand Canaria för mig och min man.
Hörs snart igen!
Kram Raina