måndag 12 december 2011


Hejsan!

När jag kom hem från jobbet idag så hade Sally gjort dumheter. Eller egentligen var det inte så mycket dumheter. Hon hade hoppat på en kruka så den hade vält och gått sönder. Något måste man ju hitta på för att förgylla dagen när matte inte är hemma. Det finns ju superlim som tur är;)


Idag har jag gått med ett lyckorus i kroppen:) Min äldste son har skrivit teoriprovet för körkortet idag och klarat det! Stort grattis Daniel, jag är så stolt!!! Halva kortet gjort;)

Han har tyckt det har varit både jobbigt och tråkigt att plugga detta, precis som sin mamma tyckte på den tiden;) Däremot köra är något helt annat:)
Nu är det bara uppkörningen kvar. Ber till honom där uppe att han ska klara det!

Nu blir det halv åtta hos mig här.

Kram Susanne

14 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Sägr Grattis till sonen..och håller tummarna för att han klarar resten också!!
Ha en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

Anonym sa...

Lite busig måste man vara... Håller tummarna till sonen...

Kram Birgitta

Skogslyckan sa...

Grattis till att sonen klarat teoriprovet. En milstolpe. Dessa grabbar brukar inte ha några problem med körningen. Tack för din gulliga kommentar om mina kransar. Idag startar jag en give away om du vill vara med!
Kram Pia

Rapport till Vänfors sa...

Klart han fixar sitt körkort:)
Blir till att skaffa en stoooor tub med lim kanske? Men söt är hon så det räcker och blir över.
Kram Annika

Tidsmästarinnan sa...

Grattis till teoriprovet får du hälsa!
Kul att kika in på din fina blogg.
Glada hälsningar
Susanne

Jenny sa...

Grattis till sonen, bra jobbat! (eller "pluggat" kanske man ska säga:))! Han kommer säkert fixa uppkörningen galant!

Vad bra att den fina krukan gick att laga!

Ha en trevlig vecka Susanne!

Kraam Jenny

Gunillasljusglimtar sa...

...Då håller jag tummarna för killen...Hahahtror du inte JAG dör av spänning oxå...herreguud han kan väl säga nåt snart gubben här!! Hhiihhi men överraskningar gillar ju vi! Ha en bra kväll o natt..Kramis Gunilla

Torpliv sa...

Vilken söt dekoration, det är så fint med hyacinter! Minns hur nervös jag var när jag skulle köra upp, men din kille fixar det nog fint får vi hoppas, det svåraste är ju gjort nu! Kram Petra

Vores have sa...

Hej Susanne.
Tillykke med teoriprøven.
Sally - har nok sagt undskyld.
Ønsker dig en god tirsdag.
Knus Hanne Bente ♥

STENLYCKA sa...

Lusselkramar på dig ♥
Raina

Nyanser av vitt sa...

Grattis till sonen. Själv skulle jag aldrig klara ett teoriprov idag. Man bara kör....
Sköt om dig
Kram Agneta

Anneli sa...

Kul för din son!
Stort grattis, det är mycket att läsa nuförtiden...........
Nästa vecka är det min dotters tur, kan säga att hon är nervös!!!!!!!!

En fin Luciadag på dig,
Kram Anneli.

Uttan sa...

Grattis Daniel. Lycka till med resten.
fin kruka Du fick laga ;) tur att det gick med lim.

Ha det gott!
Kram!

Rosor och Pioner sa...

Ett stort GRATTIS till Daniel. Inte syns det att du behövt laga den fina krukan.

Kram