tisdag 10 januari 2012

Hej!

Har ni något nyårslöfte? Jag brukar inte ha det, och inte i år heller, men jag har börjat att äta nyttigare och bestämt mig för att träna 1 timme om dagen. Detta är inget nyårslöfte jag har utan snarare så MÅSTE jag ta tag i mitt liv. Så som jag väger nu har jag aldrig vägt innan, inte ens när jag var höggravid:(
Nu är jag inte ute efter att se ut som någon fotomodell ;) eller jo kanske hahaha,nä knappast utan bara jag når en hälsosam vikt så är jag nöjd.






Vet ni vad? Nu när jag sitter här och skriver så får jag massage samtidigt:) Snacka om att jag har det bra;) Det är min underbart snälla dotter som masserar mig! Jag har så förbaskat ont i axeln sen jag föll så det är såå skönt att bli masserad.

Ha en skön kväll!

Kram Susanne

10 kommentarer:

Mia sa...

Så fina bilder!
Mår man inte bra ska man ta tag i det, allt blir så mycket lättare när man mår bra.
Önskar dig en fin kväll.
Kram Mia

Änglarna finns sa...

Gokväll vännen!!
KIan tro att det är skönt med massage!
Ja du...både motion och ändrade matvanor..är inte fel! Vilket underbart kök...såå fint!!
Ha en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

Änglarum sa...

Hej! så mysigt du har det hos dig ;) jag säger som dig! måste ta tag i livet!!! med motion o kost! det är så trist bara... för överallt lurar godis o kakor o diverse snacks! o sen kommer sommaren med glass o grillat"vattnas redan i munnen ;))) kram kram Jessica

Sara sa...

Hej hej!
Åh tack snälla du för min award =)
Jag ska sätta upp den på min blogg.
Ska komma på 5 st som ska få den oxå, men jag får väll skicka den till dig tillbaka va? ;)
Jättefint du har i ditt kök, ser riktigt mysigt ut!
Hoppas att du får en trevlig vecka.
kramar ifrån mig

Torpliv sa...

Hej! Så fint du har hos dig! Här pågår en liten diskussion kring ommålning av kök, vi får väl se hur det går.. =) Nej, inga nyårslöften här heller, men visst får man en liten extra kick såhär vid årets början, att lägga lite mer tid på träningen! Må så gott! Kram Petra

Gunillasljusglimtar sa...

Åhh va fint köket är! Skönt med massage,det behöver man allt ibland du..Ja nu blir det nog sängen här så jag inte ligger o dolar hele dan i morron,hihihi kramis o natt Gunilla

Rapport till Vänfors sa...

Vad fint du/ni har det. Vet hur det är med den ständiga kampen med vikt och att må väl...
Kram Annika

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken lyx att få massage när man bloggar och vilket underbart kök ni har!
Kram/Lena

Photo by Maria sa...

Inga löften här heller utan mer som du att jag måste ta tag i min vikt... Igen.. Men någon gång skall det väl funka =)

Ha en fin onsdag..

Kram Mia

Vita huset 28 sa...

Hejsan ja du de där med vikt och massa gott de hänger ju liksom ihop, konstigt nog :)

Har inte heller nå nyårslöfte måste bara ta tag i o äta bättre o lite mera promenader. Träna går inte för jag är inte en träningsmänniska helt enkelt, har provat massor så jag vet. Är för slö o kan inte avsluta sånt. Annat med måleriprojekt o sånt som hör till inredningen fniss.
Fyller ju jämnt i år på "våran" dag så då ska jag vara mera "fit" än nu :)

Superfint i ditt kök.

Kram Camilla