torsdag 26 januari 2012

Hej!

Hoppar in och gör ett litet inlägg idag, med bilder....Oj!!!! Ja jag mår faktiskt äntligen lite bättre nu:) Jag går omkring med en klump strax nedanför halsen och är inte alls hungrig, men huvudet känns friskt, så jag är på G känner jag:)

Dessvärre har jag inte mycket att skriva om som ni säkert förstår, allt har ju legat nere. Så visar några flaskor varav jag har satt på några etiketter på.


Mina hundar tycker verkligen inte att det är kul nu när jag har varit sjuk. Dom står ut ett par dagar men sen får dom stolleryck. Så idag har dom hittat på mycket bus, toapapper stöld bla. Så jag hoppas att jag orkar att gå en liten promenad med dom i morgon. Barnen har gott ut med dom dessa dagarna jag varit sjuk men det är inte detsamma.

Här ligger den mest påhittiga, busiga och gulligaste ♥

Kram Susanne

Inga kommentarer: