torsdag 2 februari 2012

Hej hopp!

Nu äntligen går det att göra ett inlägg! Jag fick byta gränssnitt för att få det att funka....märkligt! Jag var på loppis en snabb sväng idag och hittade liiite ;)

Denna manschetten i glas. Ser ut som spets, eller hur? Så söta, 5 kronor st.

Sen ramla jag på denna fina ljusstaken i zink. Jag har en innan men herregud 20 kronor;)

Sist men inte minst denna korg för 5 kronor.

Jag funderar på att hänga upp alla mina korgar i köket på balken här. Var tror ni om det?

Kanske bli rörigt? Snälla ge mig smakråd;)

Nu ska jag snart lägga mig. Ledig i morgon men ska köra in mamma till sjukhuset, hon ska opereras i morgon. Hon ska vara på plats halv åtta......usch läskigt med operation.

Kram Susanne

11 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Tack för ännu en grattis hälsning på bloggen. Så fina ting du hittat. Manschetten med spetsmönstret var jättefin.
Kram Pia

Vita huset 28 sa...

Hej manschetterna va jättefina o jag gillar verkligen ljusstaken i zink.

Hmm vet inte om de där med korgarna. Man skulle behöva se med o utan för att bestämma om det är rörigt :)

Usch då för operation.

Kram Camilla

Gunillasljusglimtar sa...

oj vad mycket fiint du hittat! Ja farär ganska pigg eller verkar nog piggare än han är,mycket värk o så..Jasså mamma ska op inte kul..ha det gott o sov sött gumman ♥gunilla

Mamma till 4 sa...

Åh roligt med loppis, fina fynd du gjort!
Hoppas det går bra med din mamma.
Kram Mia

Källeboda lantliv sa...

Så fina loppis fynd .. Kul ! Du får nog göra en koll innan .. Det kan lätt bli rörigt .. Snällt av dig att ta hand om lilla mamma. .. Det går säkert bra .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Sandra sa...

Vilka fynd du har gjort! Gillar ljusstaken i zink, det var verkligen ett fynd! :)

Ha det bra :)

Änglarna finns sa...

Gokväll vännen!!
Kommer att gå jättebra med din mamma!!
Men förstår dej...skönt när det är över!
Önskar dej en God Natt!
Kram Annika

Hammarsbacken sa...

Det är ju såååå himla kul att fynda på loppis... Perfekt korgställe där i taket. Kram Sonja.

Vores have sa...

Godmorgen Susanne.
Flotte ting du viser, loppefund.
Håber at du har fået sover godt.
God bedring til din din mor, håber operation går godt.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Fina fynd du gjort,ha en härlig vinterdag.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Korgar i taket är supersnyggt, blir lite fransk kökskänsla över det hela. Jag har både grytor och korgar i taket, toppen förvaring också. Jättesöta ljusmanschetter, bra loppis du hittat.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria