onsdag 29 februari 2012

Hejsan!

Vilket väder vi har haft idag:) Nu snackar vi vår om något;) Underbart!
Jag mår lite bättre idag, liksom klarare i skallen, väldigt skönt! Ska nog bli ordning på Falken igen. Jag ska försöka ta mig till träningen ikväll och se hur det går.

Kommer ni ihåg min tavla med bestick på som jag köpte för ett tag sedan? Jag hade iaf turen att ramla på en till i samma serie, fast då var det 50% inte illa va?


Jag hängde upp dom över pianot sålänge, får väl se om dom snart flyttar iväg;)

Ha nu en skön kväll!

Kram Susanne

5 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Passar bra där och snygga är de oxå.

Kram Susanne

Mamma till 4 sa...

Sååå fina tavlor!
Kram Mia

Anna sa...

Underbara tavlor och kul att fynda på rea!
Ja, det var kul att vinna, jag som aldrig gör det!
Kram Anna

Gunillasljusglimtar sa...

Snygga som attan är tavlorna! Gott att höra att du är på G igen...med vårkänslor kommer mycket..kram Gunilla

fia sa...

å snygga tavlor och så fint med pianot .