lördag 24 mars 2012

Hej!

Idag är det min storebrors födelsedag! Hela 50 år fyller han idag, hipp hipp hurra!!!! Stort grattis till dig:)

Lite påskris har flyttat in i hallen. Tyckte det blev fint med rosa och lila fjädrar nu när jag har lite rosa detaljer där. Annars så är jag klar med påskpynt nu, mer blir det inte.


Min lilla Sally är sex månader gammal och nu har hon fått sitt första löp. Stor tös ;) Jag klippte håret på nosen igår men innan såg hon ut såhär. Hur hon ser ut nu får ni se en annan dag för jag har inte hunnit fota ännu.
Nu när jag sitter här och gör ett inlägg så pillar min dotter med mitt hår, såå skönt! Det är så skönt så ögonen går snart i kors....gäsp.
Bäst jag slutar innan jag börjar skriva obegripliga saker;)

Kram Susanne

2 kommentarer:

Rosor och Pioner sa...

Sally... söt som en sockerbit.

Stort grattis till 50 åringen.

Ha en riktigt skön lördagkväll
Kram Susanne

Källeboda lantliv sa...

HEJ vännen ...Visst är det gott att bli ompysslad ...lugn och ro hormonerna ger sig tillkänna då ...man blir harmonisk av beröring ..eller hur ? det har dom t.o.m på de gamla för att de ska må bättre ...och det gäller ju alla ...stora som små ..massage är bra ...fjädrar tänkte jag också bloggat om idag ..hi.hi...jag hade vita här ...men tog ett annat inlägg nu ..hi.hi.. kram jeanette.kallebodalantliv