tisdag 24 april 2012

Dagens tips och möbeln


Hejsan hoppsan!

Solen skiner och man blir bara så glad:) Tänk vad vädret påverkar oss människor! När jag kom hem från jobbet så gick jag och sonen ut med vovvarna på en snabb promenad. Jag har lagt till appen RunKeeper i mobilen som visar vart man har gått, vilken hastighet man håller och sträckan man går. Jag måste säga att det är såå bra:) Det blir som en sporre att gå oftare och snabbare så detta är dagens tips för er som behöver pushas lite extra;)

Nu mina vänner ska jag berätta vad det är för möbel som jag målar.......da da da



Se där ja!!! Det var ju en spegelbyrå, och ni som gissade rätt är:

Regina, Vitt hus med svart knutar

Marie, Nostalgi och romantik

Rosa, Rosa i huset i vitt

Grattis till er ♥
Skicka era adresser till mig så ska ni få något litet på posten:)

Nu ska jag fortsätta måla på byrån;)

Kram Susanne


3 kommentarer:

Änglarum sa...

Åh så fin!! grattis till de som lyckades klura ut vad det var ;=) kraam Jessica

Photo by Maria sa...

Men så snygg!!!!
Och grattis till de som vann =)

Kram Mia

Livet på landet sa...

Vilken fin spegelbyrå!
Ska bli roligt att se det färdiga resultatet sen!

Kram