söndag 10 juni 2012

Hej hej!

Då var det söndag igen och jag tycker det är riktigt skönt. Jag har ju jobbat helgen så jag har min lediga dag i morgon, då när alla andra börjar på igen;)

Det är inte ofta jag har så mycket snittblommor inne samtidigt som jag har nu. Eller mina och mina, sonens snarare;) Tänkte att jag kunde visa er några av dom.


Jag kan lätt erkänna att efter att planerat och ordnat denna student samt varit på rockkonsert och jobbat hela helgen så är jag mycket trött nu!
Fast det är en skön trötthet, en nöjd trötthet, en glad trötthet. Då gör det ju inte så mycket;)




Jag måste tacka er ♥ för era avtryck här hos mig fast jag är totalt urusel själv på att kommentera just nu.

Kram Susanne

6 kommentarer:

Härliga Livet sa...

så söta blommor. Förstår att du är trött. Mycke att fixa med inför student kan jag tänka mig. Idag får du villa och bara va.
Roligt att du är med i min utlottning.
Ha en super skön dag.
Kram Pernilla

Änglarna finns sa...

Önskar dej en underbar dag..nu när du är ledig!!
Kram Annika

Anneli sa...

Gott att vara ledig eller?

Är trött fortfarande efter studentfirandet här hemma..........

Kram Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Fina blommor och tårtan i förra inlägget ser ju smaskens ut

Ha en bra dag
Kram Rosa

Änglarum sa...

Moroten efter helgjobb! ledig dag ;)) ha nu en fin vecka! kram Jessica

Änglarum sa...

Moroten efter helgjobb! ledig dag ;)) ha nu en fin vecka! kram Jessica