tisdag 26 juni 2012


Hej hej hallå!

Som jag berättat tidigare så har jag fått in lite rosa i köket nu. Eller mest rosa kanske man skulle säga, för det är olika pastellfärger med.
Jag tycker det är så fint med både turkos, ljusblå, rosa och ljusgrön. Så varför inte ha lite av varje;)

Jag tog fram delar av min gamla kaffeservis och satte i tallrikshyllan. Tyckte det blev rätt fint i början men nu vet jag inte, känns lite tant varning;) hihi
 Vad tycker ni? Tant varning eller inte?


Kram Susanne

8 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åå det vet du väl att det är inne att vara tant nu;-) Unga tjejer har börjat med blommiga kaffekoppar och kafferep med sju sorters hembakta kakor, läste jag någonstans.

Dina kaffekoppar är jättefina, rosor är underbart på porslin.

Önskar dig en fin onsdag!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Nja det finns nog ingen tantvarning längre!
Proslinet är supersött. Det är väl roligt att kunna byta och variera lite efter humör och årstid.
Kram
AC

Annes vita rum sa...

Haha! känns igen det där, mitt hem som normalt är vitt, vitt,vitt har fått ett väldigt ,rosa blommigt och pastellit kök.gubben är iaf orolig,helt klart tantvarning enligt han:) ha en fin dag/Kram Anne

Hem ljuva hem sa...

Hej! Jag tycker det blev jättefint på din tallrikshylla, jag älskar rosor och inte är det tantigt :-) Då är väl pelargoner mer tantigt..fast det gillar jag också . Har själv rosen tallrika ri min hylla. Man ska ju göra det fint efter egen smak då brukar det bli bäst.
Ha en fortsatt fin vecka..
Kram Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Ingen tantvarning ...blev jättefint
Kika in hos mig ..har nåt till dig

Kram Rosa

Änglarum sa...

tantvarning näää..Har faktiskt mer o mer börjat gilla dessa söta blommiga serviser ;) må så gott kramiz Jessica

Källeboda lantliv sa...

Tankeöverföring .. Hi hi .. Jag som också tänkt visa min tallrikshylla idag .. Konstigt ! Förstår hur du tänker jag kan också känna lite så ibland .. Man får ha det ett tag å känna in det .. Det brukar visa sig ..,men visst är ros porslin fint .. Kram jeanette

Tina sa...

Jag tycker att det blev somrigt och fint!

Kramen