lördag 2 juni 2012

Trädgårdsrapport

Dagen har varit bra! Här har det regnat, haglat och nu blåser det som f_n och solen skiner. Varierat väder med andra ord!
Jag har städat mest hela dagen men även hunnit med att springa min runda. Dock låter jag som en klämd valross i luftrören men sånt man får leva med när man är så otroligt korkad som har rökt. Skönt att vara av med den skiten;)

Jag gick ut i blåsten och försökte fota lite blommor. Blev väl sådär bra men men;)












Nu blir det till att slappa i soffan med ett glas vitt :)

Kramar Susanne

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så jättefina blommor i din trädgård.

Kram Mamma

Änglarna finns sa...

Låter som en mysig kväll!!
Så vackra bilder...denna årstiden är fantastisk!!
Så duktig du är som springer..trot rosslet!!
Ha det så bra och njut av vinet!! Kram Annika

Johanna Stålros sa...

Ja vilket höstväder vi haft, storm och snöblandat regn!!!! Är det sommar nu??? hmm fina bilder. Skål

Anonym sa...

Så fint du fotat fast vädret är som det är.
Ha en skön fortsättning på helgen
Kram
AC

Rapport till Vänfors sa...

Mycket fint i din trädgård. Ett glas vin sitter ju aldrig fel:)
Kram Annika

Maria sa...

Underbara bilder så somrigt och fint. Ja vädret behöver jag ju inte orda om eller....Ha nu en skön söndag kram Maria

Härliga Livet sa...

Oj va det blommar hos dig. Ja sjutton va kallt det är. Vill ha värme nu. Hoppas vinet smakade bra.
Kram Pernilla

Sara sa...

Oj ja det var många fina blommor som blommar hos dig nu =)
Jag har många på gång men annars är det mest löjtnantshjärtan,akleja en maaaassa hundkex här på ängen ;)
Hoppas att helgen varit mysig.
Kramar ifrån mig

Rosa i huset i vitt sa...

Vad fint det blommar hos dig ...längtar efeter värmen nu

Ha en bra kväll
Kram Rosa

Anonym sa...

Oj vad blommar du har i din trädgård. Här har varit frost i natt så vi får väl se vad som har överlevt kylan.
Ha det gott och glömm inte att vila lite ibland också...
Kram Barbro