onsdag 10 oktober 2012

Minus


 Hej!

Wow vilken höstdag det blev idag!
Vad jag älskar hösten när det är strålande sol och alla dessa färgerna på träden, sååå vackert!!
Första morgonen som jag fick skrapa rutorna idag. Just det momentet är väl inte lika kul men annars så är det bara underbart:)

Jag har haft några pelargoner ute tills idag ( dom var under tak) men nu fick dom komma in. Jag får väl se om dom trivs inne, blir ju rätt stora temperaturförändringar för dom, men jag har inte hjärta att slänga dom när dom fortfarande blommar så mycket;)

 

Jag har avnjutit två härliga promenader i detta väder och nu ska jag iväg och träna igen. Imorgon ska jag gå på utbildning i läkemedel. Ska bli intressant, finns ju alltid nya saker att lära sig. Sen väntar väntar 3 dagars ledighet :))))

Kram Susanne

11 kommentarer:

katha´s kortmakeri sa...

Ja det gäller att njuta för oj vad tiden går fort.
Ha de gott!
Kram Katha

Vitt hus med svarta knutar sa...

Härligt att solen skiner och att pellisarna blommar fortfarande!

Kram,
Regina

Rosa i huset i vitt sa...

Var kallt här med imorse..kom på idag att det är ju snart dags att sätta på vinterdäcken igen

kram Rosa

Anonym sa...

Men visst är hösten helt underbart härlig.
Hoppas din pellisar blommar ett tag till.
Kram
AC

Lantligt i Smultronbacken sa...

Vad härligt att du kunnat ha pellisarna ute ända tills nu. Hos oss flyttade de in för några veckor sen. Idag klipptes de ner för vintervila för de trivdes inte längre i varma klimatet:) Är för lite sol och ljus för dem. Här har det varit några frostnätter redan och igår i skogen så kom det lite snöblandat regn på berget.
Fick köpa några cyklamen istället.

Kram Teres

Maria sa...

Ja vad läckert det är ute nu...men kallt. Vi hade också minus i morse. Cyklade till jobbet och det var KALLT men vackert ute. Kram från Maria

Änglarna finns sa...

Visst är hösten underbar..med sol..färger..och hög klar luft!!
Lika fint väder här idag..ljuvligt!!
Önskar dej en härlig dag!!
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa hösten är såå fin! Kallt för andre natten här minsann...Men underbart väder nu! Pelargonerna min får jag inte plats med tyvärr:(...Kram Gunilla

Anonym sa...

Hösten är underbar, när solen skiner och luften är kylig.
Kram Birgitta

Änglarum sa...

Mina pellisar blommar också än!! o jag vill ha massor av höstigt nu ;=) får väl smyga in hösten hi hi! ha en skön ledighet ♥ kram Jessica

Hanna sa...

Mysiga bilder.
Hanna