onsdag 21 november 2012


 Äntligen börjar jag bli mitt rätta jag igen :)

Jag har ju haft så ont i magen sen i lördags, så det blev till farbror doktorn för undersökning. Det var både otrevliga och ännu otrevligare undersökningar och diagnosen blev inflammerad tarm...Hrmf..

Vad gör man såna dagar när man mår kass, nä just det ingenting! Men idag verkar du ju ha vänt och vad passar inte bättre en att sitta och pyssla då:) Något att göra och ändå inget ansträngande;)

Så jag tog fram mina kort och började julpynta dom, nu kan jag säga att det dröjer inte länge tills julpyntet kommer in i stugan, bara jag blir helt okej så kör jag;)




I morgon måste jag ta mig till min pappa då jag inte varit där på nästan en vecka nu :(  Han har precis opererats IGEN!  Stackars lilla pappa :( Ska bli gott att få krama om honom.

Ha det bäst!

Kram Susanne

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen hur sugen är man på en skala....
Krya på dig nu
Kram
AC

Nina sa...

Hoppas det blir bättre med din pappa! Och med dig med. En inflammation som du har är minsann inte roligt. Ta hand om dig och njut av pysslet. Det kanske får dig att må bättre. Korten är så fina!

Kram

Anonym sa...

Skönt att du känner dig bättre, ta det lugnt och sköt om dig.
Kram Birgitta

Blockethuset sa...

Kram till dig..
Carina

Rapport till Vänfors sa...

Låter inte bra med din mage. Pyssla dig frisk igen verkar vara en ide. Hoppas pappa snart mår bättre.
Kram Annika

Rosor och Pioner sa...

Vad gör du nu för tiden
Varför hör du aldrig av dig
det var länge sedan sist ;-)

Hoppas allt är bra med dig, vännen och att magen din är bättre, hoppas även att din pappa mår bättre.

Kramar i massor till dig

Helens Universum sa...

Skönt alternativ med lite pyssel, när man börjar känna sig bättre. Fint det blev!
Ha det gott!
*Kram Helen

Rosa i huset i vitt sa...

Vackra kort du har gjort..
Sänder en kram till din Pappa
Kram Rosa