måndag 12 november 2012

Tips!


 Hejsan!

Nu ska jag åka och shoppa lite grejer till ett projekt som jag håller på med, visar såklart när jag blir färdig;) Dessutom ska jag hälsa på min pappa på sjukhuset.

Jag har fått äran att samarbeta med vinyla hem och det betyder att ni som läser min blogg får 10% rabatt på hela sortimentet om ni anger rabattkoden 10PRO2EO.
Gå in på deras sida här och inspireras. Kanske kan vara en bra julklapp eller bara unna sig själv något fint till hemmet;)


 Kram Susanne

5 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Hoppas att lilla pappa kryar på sig..och mår bättre!!
Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

Gunillasljusglimtar sa...

Åh det ska bli spännande att få se det sen då:) Hoppas också din paps mår bättre Kram Gunilla

emmashem sa...

Önskar dig en riktigt fin vecka:)
Ha det gott!
Kram Emma

Torpliv sa...

Nu blev man nyfiken på vad det är för projekt du startat =)
Tack för tipset om väggdekoren. Det är verkligen snyggt, det gäller bara att bestämma sig.. Finns ju så mycket fint! =)
Ha en härlig dag!
Kram Petra

Nina sa...

Härligt att se ditt projekt färdigt!
Snygga ordspråk!