onsdag 19 december 2012


 Hej!

Nu är jag ledig i två dagar och sen jobbar jag två dagar (helgen) och sen är det jul! HJÄLP vad fort det gick. Jag har i stort sett gjort klart allt och det kändes bra tills jag satte mig här och skriver detta.

Nu blir jag väldigt osäker på om jag har koll på allt;)  Men än är det ju inte försent;) Har ni allt under kontroll?

 





Hmm vad har jag nu kvar......ordna granris, köpa julklapp till pappa, griljera skinkan..........en sista sväng till mataffären, bada hundarna................ja ja jul blir det ändå;)

Nu blir det Ernst flickor;) Värm glöggen och tänd ljusen och njut!

Kram Susanne

9 kommentarer:

Anneli sa...

Jo, tror jag har koll på det mesta, förutom mig själv då.

Nu blir det Ernst här med!

Kram

Änglarum sa...

jJag är färdig för länge sedan... men har en förmåga att köpa till en liten sak till den personen o den osv...blir alltid osäker på slutet! sen skall en julgrupp fixas hm!! sa jag fädig ;=) denna veckan är dessutom förutom jobb hälsa på o dela ut klappar till en den ena än den andra..fast det är kul!! må så gott<jag hoppar Ernst:0 kram Jessica

Anonym sa...

Nej nej ingen koll. Men det blir kanske. Huset fylls med gäster på lördag så jag får lägga på ett kol nu.
Kram kram
AC

Nyanser av vitt sa...

Ingen koll men det ordnar sig och blir jul ändå precis som du säger...
Sov gott
Kram Agneta

Blockethuset sa...

Grattis då har du också vunnit högsta vinsten..att jobba i helgen! Jag med!
Kram kram
Carina

Maria sa...

Tittar in en liten sväng och önskar dig GOD JUL !!!
Simma lugnt, kram från Maria ♥

Annes vita rum sa...

Stressa lugnt! som sagt julen infinner sig alltid:) ha de gott...kramen

Rosa i huset i vitt sa...

Nej känns inte riktigt som att man har 100% koll

kram Rosa

Rosor och Pioner sa...

Stress är något jag inte lider av, här ser ut som bombnedslag i köket men nu är det bara nya spisen kvar som skall in i morgon. Sen hoppas jag att till imorgon kväll ha städat för att ta in granen. Sen är det ju det där med jansson, köttbullar, revbensspjäll som skall göras för av någon anledning föll det på min lott trots att vi skall hem till dottern Emma i helgen...jag trodde ju i min enfald att hos skulle fixa allt det här men inte.

Ha en fin kväll
kram