tisdag 19 februari 2013

Lite nytt


 Hej!

Jaså ni hade lite dåligt med vårkänslor. Ja nog kan jag hålla med er, vädret är vintrigt ännu och så ska det väl vara med när det är februari. Idag har jag varit ledig och tänkte ta mig en riktigt lång promenad med vovvarna. Men väl utanför dörren fick jag ändra mig snabbt. Det var glashalt! Så trist, var ju inställd på en långis......men gå med tre hundar som gärna vill nosa på olika håll och en mycket stapplig matte så fick det bli en kortis istället :(

Förra veckan hade barnen sportlov här och då gav vi oss iväg för lite shopping. Jag fick köpt mig lite nya kläder, alltid kul :)

 
 
 Tights Cubus, sjal och tröja Gina Tricot

 En skön vardags klädsel, jag älskar att gå klädd i sköna kläder, då är jag mig själv. Hatar att känna mig uppstoppad i något obekvämt ;)

 
Top Cubus


 
 Tröja Gekås



Förutom min korta promenad så har jag dammat lite och bakat bröd. Det är något jag tycker är väldigt roligt när man har bakat och barnen kommer innanför dörren och kastar sig över brödet och säger: - JA, har du bakat bröd, gud så gott!
Då är det mer än värt besväret :)



Var en sväng och hälsade på min pappa nu ikväll. Igår fick han äntligen komma hem igen :) Han var pigg och glad och hade fått en ny MYCKET bättre rullstol. ( Den förra ramlade han ur flera gånger. )
Nu måste väl allt elände vara slut och han faktiskt kan få må bra! Han har nu fått amputera bägge benen ovanför knät, och han har haft både sår och fruktansvärd värk i benen. Så då måste det väl bli bra nu?! Tänk så liten han har blivit, hälften så stor, men så söt och go!
 Kramar Susanne








5 kommentarer:

bakom berget sa...

Så härliga kläder du hittade. Jag håller med om att det är i bekväma kläder man trivs som bäst.
Skönt att det har börjat ordna sig för din pappa. Inte roligt att se när ens nära och kära har det svårt.

Ha en fin fortsättning på veckan nu!

Kram Åsa.

Härliga Livet sa...

Snygga kläder du har shoppat. precis min stil med =)
Skönt att din pappa mår bättre.
Kram Pernilla

Anonym sa...

Så härligt med lite vårshoppade kläder.
Skönt med din pappa, aldrig roligt när någon nära inte mår bra.
Ha en skön onsdag
kram
AC

Rosa i huset i vitt sa...

snygga kläder du hittade och vad skönt att din pappa är hemma igen
ha det bra
kram Rosa

Änglarna finns sa...

Hej vännen!!
Håller tummarna för lilla pappa..och hoppas verkligen att allt blir bra!!
Fnissar lite..tröjan du köpt på Gina..provade jag i lördags...:)
Men jag köpte den inte..vilket jag ångrar..givetvis..(som vanligt)
Önskar dej en underbar dag!
Kram Annika