onsdag 20 februari 2013

Tick tack


Tick tack, tiden bara rusar fram. Helt okej just nu när det är februari, en tung månad tycker jag. Sen i mars kan det däremot börja gå betydligt saktare. Tänk om man ändå kunde få dagarna längre. Jag känner aldrig den där känslan som jag kunde känna  förr, att dagen var så lång så man nästan blev tokig om den inte tog slut.
Antagligen var det när man var liten och inte hade något vettigt att göra. Lite skillnad nu när man har tusen saker man vill sysselsätta sig med ;)

 

En ny klocka som fått flytta hem till mig. Lite annorlunda att ha en klocka i fönstret, men jag tycker det blev skit snyggt! Så där får den hänga.......ett tag i alla fall ;)

Ikväll blir det stationsjympa, kul!

Förresten, jag måste tacka er för era gulliga kommentarer, om ni visste så glad jag blir av att läsa dom!!!

Kramar Susanne

12 kommentarer:

Änglarna finns sa...

Gokväll!!
Ja tänk så fort tiden går!!
Precis som du skriver..när man var liten..hade man hur mycket tid som helst. Jag minns att just söndagar..var såå sega när jag var liten..fniss.
Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
Kram Annika

Rosor och Pioner sa...

Originellt ställe att ha en klocka på och det blev jättefint och klockan är också fin.

Kramen

Så Vitt Jag Vet sa...

Din klocka är verkligt fin !
Kraam
Sanne

Fru Lagom sa...

Finns bara en lösning på det där med tidsproblemet: Femtimmars arbetsdag (med samma lön då såklart).
Vi kanske borde påbörja in lista med namnpåskrifter att skicka in till riksdagen om detta ;)

Jenny sa...

Hej Susanne!
Håller med dig, vart tar tiden vägen..tycker inte jag hinner med nått:)

Snygg klocka du köpt!

Kraam Jenny

Källeboda lantliv sa...

Snyggt med klockan där ! Måste säga att vilka snygga kläder du shoppat .. Vi har samma sak vad gäller smak på tights ...hi hi .. Kul och bra med träning ! Duktiga du ! Kram Jeanette

blockethuset sa...

Det där var riktigt SNYGGT!!!
kramis
c

Härliga Livet sa...

Snyggt med klockan där. Ja tänk att man jagar tid jämt.
Kram pernilla

Rosa i huset i vitt sa...

Ja tiden bara rusar iväg...klockan är jättesnygg där
ha det bra
kram Rosa

Änglarum sa...

Hej! fin klocka,lite kul att ha den i fönstret! ha en fin helg vännen! kram kram Jessica

Sirpa sa...

Hej! Ur snygg klocka! Jag tror också att det va så att när man va liten så ville man att tiden skulle gå fort men nu tycker iallafall jag att speciellt på sommaren den skulle kunna gå snigel fart!:)
Har det bra!
Kram Sirpa

Nyanser av vitt sa...

Jättefint!
Ha en mysig helg
Kram Agneta